تربیت نیروهای واسطه ای با مجوز فنی و حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، گفت: درصدد تربیت نیروهای واسطه ای با مجوز فنی و حرفه ای هستیم تا نیروهایی مانند کمک بهیار که از قبل وجود داشت را بتوانیم در راستای خدمت رسانی تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکترسید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در نشست خبری رابطین خبری که با حضور همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: روابط عمومی درخواست های مخاطبین را به عنوان یک واسطه و امانتدار صدیق ارائه می دهد.

وی ادامه داد: پس از حکم دکتر ولایتی وارد صحنه شدیم و از ۸ دانشکده ای که بصورت جزیره ای عمل می کردند یک دانشگاه جامع را پایه ریزی کردیم که کار سختی بود و بسیاری از معاونین کنار رفتند و این نگرانی وجود داشت که آسیب هایی بوجود آید اما خوشبختانه یکپارچه سازی انجام شد ،۸ دانشکده در طول ۸ ماه حسابرسی شدند و حقوق پرسنل بصورت تجمیعی پرداخت شد و آنچه که ایجاد شد هم افزایی در برنامه ریزی بود.

ابطحی خاطر نشان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی آزاد که بیش از ۳۰ سال سابقه دارد به سختی توانستیم رشته دستیاری را ایجاد کنیم. در فرآیند تجمیع با بی اعتمادی بسیاری در آغاز راه مواجه بودیم اما با عملکرد صحیح در این راه اعتماد سازی را بوجود آوردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد متذکر شد: اعتماد سازی جز ضروریات این دانشگاه بود و آرامشی در حال حاضر بعد از ساماندهی واحدها ایجاد شده است که قابل توجه است .

وی افزود: در راستای ارتقای دانشگاه علوم پزشکی آزاد در صددیم درکنار استفاده از تجربیات قدیمی های این دانشگاه جوان گرایی را با توجه به توصیه های دکتر ولایتی و دکتر رهبر در دستور کار خود قرار دهیم و از اساتیدی زبده با مدارک دکتری استفاده کنیم که قاعدتا این امر را حداقل در واحد تهران انجام خواهید داد.

ابطحی در پایان خاطر نشان کرد: درصدد تربیت نیروهای واسطه ای با مجوز فنی و حرفه ای هستیم تا نیروهایی مانند کمک بهیار که سابقا وجود داشت را بتوانیم در راستای خدمت رسانی تربیت کنیم هم چنین دکتر ابطحی از پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد در آینده نزدیک خبرداد.

در ادامه زهرا شیر محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مدیرانی که به روابط عمومی اهمیت می دهند مدیران موفق تری هستند و در این راستا یکی از دلایل موفقیت دکتر ابطحی را اهمیت ایشان به بخش روابط عمومی دانست.

وی با اشاره به روش های مختلف اطلاع رسانی در دنیای امروز خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد علوم پزشکی باید به شکلی قوی اطلاع رسانی داشته باشد و نحوه اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که تبدیل به برند شویم و تمامی خبرهای مربوط به واحد علوم پزشکی بایک سرچ ساده در اینترنت قابل دسترسی با بیشترین بازدید باشد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد یاد آورشد: در حال حاضر اخبار دانشگاه علوم پزشکی در پیام رسان های داخلی ارائه می شود و هر هفته بسته صوتی خبری رادیو رفاقت به دانشجویان ارائه می شود.

در پایان همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ابطحی جز ذخایر انقلاب در حوزه پزشکی هستند و اهمیت ویژه ای برای روابط عمومی قائل هستند و در تجمیع دانشکده های پزشکی آزاد کسی فکر نمی کرد به این سرعت و بدون مشکل این امر تحقق یابد که تنها با مدیریت صحیح دکتر ابطحی امکان پذیر شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یکی از دانشگاه های مهم و مرجع در دانشگاه آزاد است که بایدیک ارتباط گیری قوی را باسایر رسانه های خارج از دانشگاه برقرار کند ،خصوصا رسانه ملی که بتواند اخبار مهم در حوزه علوم پزشکی را اطلاع رسانی کند.

همدانچی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی می تواند تورهای خبری برای خبرنگاران در بازدید از بیمارستان های مرتبط با دانشگاه آزاد قرار دهد و مهم ترین چیزی که این روزها نیاز است ارائه اخبار خوب و انگیزه بخش برای کارکنان دانشگاه آزاد است.

204

کد خبر: 959750

وب گردی

وب گردی