گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دانشگاه های فعال، پویا و تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد شهرکرد، دکتر اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی درخصوص توسعه و ترویج علم در سطح استان چهارمحال و بختیاری با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نوریان در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دانشگاه های فعال، پویا و تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری است و با توجه به ترکیب جمعیت و تعداد دانشجویان ضروری است توجه بیشتری به گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد صورت گیرد.

وی اظهار داشت: دسترسی خطوط مواصلاتی جاده ها، مسائل حمل و نقل و ارتباطات و تردد ایمن برای دانشجویان با جدیت دنبال می شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی درخصوص مباحث رفاهی، معیشتی و وام های دانشجویی تصریح کرد: حل مشکلات مالی دانشجویان به ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در حال پیگیری است.

دکتر مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با ارئه گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی واحد شهرکرد گفت: مشکلات مالی دانشجویان، خطوط مواصلاتی و تردد دانشجویان، رسالت اصلی دانشگاه را دچار چالش می کند. از این رو شناخت و تحلیل مشکلات دانشگاه ها گامى اساسی براى توسعه نظام دانشگاهی در آینده به شمار مى رود.

202

کد خبر: 960735

وب گردی

وب گردی