سه دقیقه آموزش بهداشت در مطب‌های دندانپزشکی

دبیر اجرایی و علمی اولین همایش سلامت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از برگزاری پانل کنترل عفونت و روش‌های استریل در این همایش خبر داد و گفت: شعار این همایش«سه دقیقه آموزش بهداشت در مطب‌های دندانپزشکی» است و معتقدیم هر مطب دندانپزشکی خط مقدم پیشگیری و آموزش بهداشت است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر مارال قربان‌زاده، دبیر اجرایی و علمی اولین همایش سلامت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: این همایش ۲۷ تا ۲۹ تیرماه سال جاری در هتل المپیک تهران در دو سالن اصلی و هگمتانه در ۱۶ پانل برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانی افتتاحیه این همایش توسط دکر ظفرمند از اساتید به‌نام در حوزه سلامت به صورت جامع برگزار می‌شود که بسیار پربار خواهد بود همچنین پانل کنترل عفونت و روش های استریل در همایش برگزار می‌شود چرا که یکی از بزرگ ترین مواردی که در حوزه سلامت ما با آن مواجه هستیم کنترل عفونت و روش‌های استریل و آماده کردن شرایط برای انجام درمان‌ها در مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی می باشد.

دبیر اجرایی و علمی اولین همایش سلامت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ادامه داد: در روز آخر این همایش پانل تریبون آزاد برگزار می‌شود که از همه همکاران دعوت به عمل می آید که در آن شرکت کرده و هر بحث و سوالی در حوزه سلامت، روش‌های پیشگیری و موارد ترغیب جامعه که می تواند در سلامت آنها موثر باشد مطرح کنند، همچنین راهکار ارائه دهند و با مدیران پانل و اساتید موضوعات خود را در میان گذارند.

وی گفت: تم همایش «سلامت دهان رویکرد نوین» است همچنین از اهداف مهم همایش که خیلی باید به آن توجه شود آموزش روش‌های پیشگیری و مواردی است که منتهی به افزایش سطح سلامت در جامعه می‌شود.

دبیر اجرایی و علمی اولین همایش سلامت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: از همه همکاران دعوت می شود تا برای اولین بار در همایشی که رویکردی ملی دارد شرکت کنند و ما را در این حوزه همراهی سازند.

اولین همایش سراسری سلامت دهان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران 27 لغایت 29 تیر ماه در هتل المپیک برگزار می شود.

700

کد خبر: 961668

وب گردی

وب گردی