راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان از روند راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمداسکندرینسب در حاشیه این بازدید از بازنشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه های آموزش و پرورش نام برد و گفت: استفاده از تجربه و ظرفیت پیشکسوتان فرهنگی در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی بین فرهنگیان شاغل و بازنشسته وجود ندارد، افزود: فرهنگیان بازنشسته سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند و باید همچون شاغلین در راستای عزت و منزلت آنان قدم برداریم.

احمد اسکندری نسب در ادامه از روند بازسازی مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان "هتل آسمان" نیز بازدید کرد و گفت: فرهنگیان دارای شان و منزلت بالایی هستند و توسعه مراکز رفاهی و اقامتی فرهنگیان در راستای تکریم از مقام آنان در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان سپس از روند ساخت بخش رفاهی مجتمع آموزشی و فرهنگی دانش آموزان استثنایی کوهپایه نیز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید به تحصیل 4هزارو 225 دانش‌آموز استثنایی استان اشاره کرد و افزود: هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی و استثنایی وجود ندارد.

وی از آغاز ساخت فضای آموزشی ۳۰ کلاسه دانش آموزان استثنایی مدرسه توانخواهان توسط عطا احمدی سردار مدرسه ساز کرمانی خبر داد.

بر پایه این گزارش احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان، حسین میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان و جمعی از مدیران مشاوران و کارشناسان حوزه ستادی از روند بازسازی تجهیز و راه اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان "هتل آسمان" و بخش رفاهی مجتمع آموزشی و فرهنگی دانش آموزان استثنایی کوهپایه بازدید کردند.

706

کد خبر: 962342

وب گردی

وب گردی