فعالیت روسیه در 11 کشور برای تعیین تعداد آوارگان سوری

وزارت دفاع روسیه از فعالیت 11 سفارت خانه خود در کشورهای مختلف برای احصا تعداد آوارگان سوری در آن کشورها جهت انجام اقدامات مربوط به بازگشت آنان به سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل اسکانیوز، ژنرال میخائیل میزینتسیف رئیس مرکز ملی اداره امور دفاعی روسیه اعلام کرد: سفارت های روسیه در ۱۱ کشور در حال ارزیابی تعداد پناهجویان موقت سوری مقیم در آن کشورها برای ارزیابی های لازم جهت بازگشت آنها به سوریه هستند.

این مقام روسی در جلسه مقر هماهنگی مشترک میان ادارات وزارت دفاع و وزارت امور خارجه روسیه در خصوص بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان گفت: سفارت های روسیه در ۱۱ کشور تاکید دارند که اطلاعات مربوط به تعداد آوارگان سوری مقیم در آن کشورها به طور کلی با اطلاعات ارائه شده از سوی کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد مطابقت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سفارت های روسیه در این کشورها تاکید دارند که عددهای احصا شده از سوی آنان با اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد در خصوص تعداد آوارگان مطابقت داشته است و به کارمندان ما در مقر هماهنگی اجازه می دهد تا تصویری کامل تر از این وضعیت تعداد آوارگان ارائه کرده و زمینه را برای انجام اقدامات مربوطه در آینده فراهم می‌کند.

کد خبر: 962733

وب گردی

وب گردی