«فلاخن داوود» صهیونیست ها را رو سیاه کرد

سامانه «فلاخن داوود» که بیشتر کارشناسان رژیم صهیونیستی به آن افتخار می کردند، در اولین آزمایش عملیاتی خود رسما اسیر سامانه های جنگی الکترونیک مقاومت شد و شکست خورد. روزنامه های اسرائیلی با افتضاح خواندن این شلیک ها ، خواستار انجام تحقیقات بیشتر در این مورد شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کارشناسان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سامانه موشکی فلاخن داوود در اولین آزمایش عملیاتی خود شکست خورده است.

در حالی که پیشتر مقامات رژیم صهیونیستی به قدرت و دقت سامانه پدافند موشکی «فلاخن داوود» افتخار می‌کردند اما اولین شلیک رزمی واقعی این سامانه، به خطا رفت.

به اذعان کارشناسان و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، اولین شلیک سامانه پدافند فلاخن داوود که برای رهگیری دو موشک از سوریه انجام شده بود، خطا رفته و به هدف اصابت نکرد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» تیم تحقیقاتی ارزیاب، متشکل از کارشناسان شرکت رافال (سازنده این سامانه) و نمایندگانی از وزارت جنگ و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اولین شلیک رهگیری فلاخن داوود به «دلایل فنی» با شکست مواجه شده است.

صبح روز گذشته (دوشنبه) آژیرهای خطر در جولان اشغالی به صدا درآمده و گفته شد که چند شیء پرنده (از جمله پهپاد و راکت) وارد حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی شده است. سامانه فلاخن داوود نیز برای رهگیری یکی از این موشک‌ها، فعال شد که اولین تجربه عملیاتی این سامانه در میدان واقعی نبرد بود.

کد خبر: 962815

وب گردی

وب گردی