آغاز فعالیت های عمرانی، تجهیزاتی و آموزشی در مدارس

در راستای «طرح حمایت از مدارس» مدارس و مراکز آموزشی منطقه 13 با هدف کمک به ارتقای سطح خدمات آموزشی ، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی در فصل تابستان تجهیز و بازسازی می شوند.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده، گفت : به منظور بهبود وضعیت فضاهای آموزشی و تحصیلی دانش آموزان، مدارس منطقه 13 با همکاری اداره آموزش‌ و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه و مدیریت آموزش و پرورش در سه محور عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای شامل توسعه و بازسازی مدارس، تجهیز امکانات و برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی و علمی و آموزشی تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیط‌های آموزشی، آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان و افزایش سطح همکاری‌ها و تعاملات میان بخشی دستگاه های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی عنوان کرد.

وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی در مدارس افزود: آسفالت حیاط و ایزوگام بام مدارس ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خط کشی و رنگ آمیزی بر حسب نیاز های احصا شده و... نیز در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه عمده فعالیت های تجهیزاتی مدارس را تجهیز نمازخانه مدارس و تعمیر و نگهداری سیستم های صوتی پخش اذان، تجهیز مدارس به لوازم ورزشی و تفریحی و تجهیز کارگاه ها و... برشمرد.

رحمان زاده خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه در حوزه تقویت فعالیت ها و برنامه های تربیتی و آموزشی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز در قالب طرح حمایت از مدارس با آموزش و پرورش همکاری‌ دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964086

وب گردی

وب گردی