ساماندهی بساط گستران کتاب در خیابان انقلاب

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از همکاری مشترک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مقابله با نشر غیر مجاز کتاب و ساماندهی بساط گستران کتاب در خیابان انقلاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمد جواد رشیدی با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بررسی معضلات فرهنگی که در محل این وزارتخانه برگزار شد؛ گفت: در این نشست ضمن بررسی معضلات پدیده نشر غیر مجاز و قاچاق کتب و محصولات فرهنگی، مقرر شد همه دستگاه های مربوطه با اهتمام و جدیت جهت حل این معضل بزرگ فرهنگی همکاری لازم را انجام داده و تفاهم نامه ای بین دستگاه های مربوطه و شهرداری جهت این مهم انعقاد شده و پس از جمع بندی نهایی توسط وزارت ارشاد و ناشران داخلی، جهت اجرا به تصویب برسد.

رشیدی افزود: بررسی طرح ساماندهی بساط گستران کتاب در خیابان انقلاب توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری طی جلسات متعدد انجام شده وشهرداری منطقه11 نیز طبق هماهنگی های به عمل آمده ملزم به اجرای طرح انضباط شهری در خیابان های انقلاب و حضرت ولی عصر(عج)، با بساط گستران کتاب شده است.

این نشست با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11، مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت ارشاد، نماینده معاونت امور فرهنگی قوه قضائیه، نماینده پلیس امنیت، نماینده دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس اتحادیه ناشران کتاب برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964757

وب گردی

وب گردی