تسلیم  نشده و نخواهیم شد

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: در مقابل کشورهایی که در ظاهر خود را متحد راهبردی ما نشان داده اما در هر اقدامی، کشورمان را هدف قرار می‌دهند، تسلیم نشده و نخواهیم شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی در «ششمین کنگره عمومی حزب عدالت و توسعه» در آنکارا، گفت: برخی ها به زعم خود ما را با فشار اقتصادی، تحریم، نرخ ارز، تورم و نرخ بهره تهدید می‌کنند. به آنها می‌گوییم که متوجه توطئه و نقشه‌تان شده ایم و شما را به مبارزه می‌طلبیم. تاکید می‌کنیم که به اهداف تان نخواهید رسید. نخواهید توانست میان ملت ترکیه تفرقه ایجاد کنید.
وی در ادامه اعلام کرد: عملیات برون مرزی را با توجه به این راهبرد که امنیت از آن‌سوی مرزها آغاز می‌شود، ادامه خواهیم داد. مصمم هستیم تهدیداتى که از سمت سوریه و عراق متوجه ترکیه مى شود را بدون توجه به هزینه‌های آن از ریشه بخشکانیم.
برای برقراری امنیت در مرزهای کشورمان؛ اقداماتی که پیش از این در جرابلس، الباب و عفرین (در شمال سوریه) انجام دادیم را این بار در امتداد مرزهای کشورمان از سوروچ تا جزیره انجام خواهیم داد».

رئیس جمهور ترکیه این اظهارات را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارائه کرد که در طی روزهای گذشته با تحریم ترکیه متحد سنتی خود باعث کاهش لیر شده است.

انتهایم پیام /

کد خبر: 965661

وب گردی

وب گردی