نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور اعلام شد

فهرست اسامی افرادی که در آزمون کتبی استخدامی دیوان محاسبات کشور حداقل نمره را کسب کرده اند براساس حروف الفباء در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور می رساند فهرست اسامی افرادی که در آزمون کتبی حداقل نمره را کسب کرده اند براساس حروف الفباء در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام گردیده است.

فهرست اسامی افراد دلیل بر قبولی و استخدام فرد نیست و پذیرفته شدن فرد پس از راستی آزمایی مدارک و مستندات، منطبق با شرایط استخدام و همچنین طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش متعاقباً اعلام می گردد.

معرفی شدگان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 97/06/17 مدارک ذیل را به صندوق پستی شماره 141556471 یا 158756515 با پست پیشتاز ارسال نمایند:

1ـ تصویر مدرک تحصیلی

2ـ تصویر دوطرف کارت پایان خدمت یا معافیت

3ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه

4ـ تصویر دوطرف کارت ملی

5ـ دو قطعه عکس4*3

6ـ تصویر مدارک دال بر ایثارگری (مختص ایثارگران)

7ـ تصویر مدارک دال بر بومی بودن (منطبق با موارد عنوان شده در آگهی استخدام)

8- معرفی شدگان رشته های شغلی کارشناس تأسیسات و کارشناس فنی- عمران مدارک سابقه کاری مرتبط، درخواست شده در آگهی استخدام

کلیه مدارک ارسال شده با مفاد آگهی استخدام تطبیق داده خواهد شد و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین فرد موردنظر می گردد.

به مدارکی که در خارج از موعد مقرر ارسال و یا کسر مدارک داشته باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بدیهی است صحت و سقم مدارک ارسالی (مدرک تحصیلی ـ کارت پایان خدمت ـ ایثارگری ـ بومی) از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد و درصورت عدم تأیید مراجع مربوط ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف خواهد شد و نفر ذخیره جایگزین فرد موردنظر می گردد.

شرکت کنندگان می توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب حداکثر تا 10 روز پس از اعلام نتایج اولیه به آدرس تهران، میدان ونک، انتهای خیابان برزیل شرقی، پلاک 2، کدپستی 1435763871 دیوان محاسبات کشور، اداره کارگزینی، ارسال نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 966521

وب گردی

وب گردی