مدرسه سبز سما سیاهکل افتتاح شد

مدرسه سبز سما سیاهکل با حضور مسوولان شهرستان سیاهکل، دانش آموزان و اولیای آنان افتتاح شد تا جامعه آموزشی شهرستان سیاهکل این شهرستان آموزش نوین و به روز را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از سیاهکل، در مراسم افتتاحیه این مدرسه علاوه بر حضور گرم و بانشاط دانش آموزان و اولیای آنان، استقبال مسوولین شهرستان نیز چشمگیر بود و با شرکت شان در این مراسم باعث رونق این مراسم شدند و انگیزه کار و تلاش را در دست اندرکاران این مجموعه آموزشی فرهنگی دوچندان کردند.

دکتر نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، مهندس اسلامی فرماندار سیاهکل، عباسی معاون فرماندار سیاهکل، دکتر بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، میراعلمی بخشدار سیاهکل، دیاتنی رئیس آموزش و پرورش و مسوولان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران سیاهکل از میهمانان این مراسم بودند و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و دست اندرکاران این مدرسه تبریک گفتند.

دکتر هاتف رئیس آموزشکده سما سیاهکل در این مراسم در سخنانی ضمن خیر مقدم به دانش آموزان، اولیای آنان و مسوولین شرکت کننده گزارشی از روند کارهای انجام شده برای راه اندازی این مدرسه ارائه نمود.

فرماندار سیاهکل نیز در این مراسم در سخنانی از رئیس سما سیاهکل بابت راه اندازی این مدرسه تشکر نمود و سال تحصیلی جدید را به همه تبریک گفت و برای مجموعه سما سیاهکل، مدرسه سبز و دانش آموزان این مدرسه آرزوی موفقیت کرد.

دکتر نیکفر نیز در این مراسم در سخنانی راه اندازی مدرسه سبز را از کارهای ارزشمند سما در شهرستان سیاهکل عنوان نمود و ضمن تبریک به مجموعه سما از دکتر بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، دکتر فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل و دکتر هاتف به خاطر پیگیری ها و جدیت آنان در راه اندازی این مدرسه تقدیر و تشکر نمود.

دیانتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی افزوده شدن مدرسه سبز سما سیاهکل به جامعه آموزشی کشور را به فال نیک گرفت و برای همه دست اندرکاران این مجموعه آرزوی موفقیت نمود.

لازم به ذکر است که مدرسه سبز سما سیاهکل در مقطع ابتدایی ویژه دختران با به روز ترین و بهترین امکانات آموزشی و بهترین ساختمان از سال تحصیلی جاری در خدمت اعتلای آموزش وفرهنگ شهرستان سیاهکل می باشد.

این مدرسه دارای هفت کلاس بوده و از مجرب ترین کادر آموزشی و فرهنگی برخوردار است.

کد خبر: 968643

وب گردی

وب گردی