سیامند رحمان:به دنبال هدفی فراتر از جاکارتا هستم

قهرمان وزنه برداری معلولین جهان گفت: با توجه به اینکه هدف مهمتری در عرصه ورزشی ام دارم، سعی می کنم رکورد بازی های پارآسیایی را ارتقا دهم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سیامند رحمان، قهرمان وزنه برداری معلولین جهان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم در خصوص بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: رکورد بازی های پارآسیایی با پارالمپیک متفاوت است و با توجه به اینکه هدف مهمتری در عرصه ورزشی ام دارم سعی می کنم رکورد بازی های پارآسیایی که حدود ۲۹۳ کیلوگرم است را ارتقا دهم اما با رکورد جهانی و پارالمپیکی وارد این بازی ها نمی شوم.

رحمان افزود: هدف اولم در جاکارتا کسب مدال طلا برای کاروان ایران است و رکوردشکنی در سطح آسیا هدف ثانویه من محسوب می شود. البته تمام تلاشم را می کنم که با انتخاب وزنه مناسب و با صلاحدید کادر فنی بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم و باز هم رکورد دسته فوق سنگین را به نام ایران ثبت کنم.

قویترین مرد دارای معلولیت جهان تصریح کرد: از زمانی که از رقابت های آسیا و اقیانوسیه در ژاپن برگشتم با وجود اینکه اردوها یک مدت کوتاه تعطیل شد اما من باز هم در تهران ماندم و به تمرین ادامه دادم و در این فرصت نتوانستم به خانواده خودم سر بزنم و امیدوارم با کسب بهترین مدال، نتیجه زحماتم را بگیرم.

وی ادامه داد: در هر رقابتی نیاز نیست که رکورد شکنی رخ دهد چرا که وزنه برداری رشته حساسی است که اگر دچار مصدومیت یا آسیب دیدگی شوید دیگر نمی توانید در رقابت ها شرکت کنید به همین دلیل انتهاب وزنه و رکورد شکنی های من با صلاحدید کادر فنی و در رقابت های مهمی مانند پارآسیایی، جهانی و پارالمپیک رقم می خورد.

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در تمریناتم توانستم رکورد پارالمپیک ریو را ارتقا دهم چرا که تصمیم دارم باز هم در ۲۰۲۰ توکیو رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم و هر وزنه ای را که کادر فنی در بازی های پار آسیایی جاکارتا مشخص کند مهار خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 971511

وب گردی

وب گردی