فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول معرفی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: من به عنوان مسئول ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه برای فعالیت های فرهنگی در اختیار حوزه های بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی قرار داده و از آنها حمایت خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه تکریم از فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی محمد کاظم علم چی و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی محمد احمد زاده با حضور محمدحسین شادمان فر جانشین فرمانده ناحیه بسیج استان خوزستان، دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، معاونین و بسیجیان واحد دزفول برگزار گردید.
دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان این مطلب که هرگاه در جمع بسیج قرار می گیرم حسی سرشار از صمیمیت، بشردوستانه و روحیه ای جهادی پیدا می کنم، اظهار داشت: یکی از رویکردهای بنده در طول دوران مسئولیت خود ایجاد بستری مناسب برای فعالیت همه تشکل های دانشجویی در سطح واحد است.
افروس گفت: بنده به عنوان مسئول ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه برای فعالیت های فرهنگی در اختیار حوزه های بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی قرار داده و از آنها حمایت خواهم کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطر نشان کرد: انصافا در هرجا و هر مکانی که بسیج ورود پیدا کرده، چه در دولت، دانشگاه ها و ادارات کشوری با تمام توان توانسته امور را سامان دهد. از عملکرد و برنامه هایی که در سطح واحد مشاهده می شود مشخص است که دانشجویان بسیجی و تشکل ها زحمات زیادی کشیده و امیدوارم در آینده شاهد برنامه ریزی های بهتر و موثرتر باشیم.
افروس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علم چی در پایان گفت: محمد احمدزاده یکی از جوانان خوب و خوش اخلاق هستند که قبلا در تشکل ها و بسیج دانشجویی فعالیت داشته و در حال حاضر مسئولیت جدید فرماندهی بسیج دانشجویی به او محول خواهد شد. که ان شاءالله بتوانند ادامه دهنده فعالیت های آقای علم چی باشند.


مهندس محمدحسین شادمان فر جانشین فرمانده ناحیه بسیج استان خوزستان گفت: از اینکه در جمع هم جبهه ای های خود هستم بسیار خرسندم. حضور همه ی ما در جبهه جهاد فرهنگی موجب مباهات بوده و باید گفت در حوزه بسیج و جبهه فرهنگی مافوق و فرمانده نداریم بلکه همه با هم همسنگر هستیم.
جانشین فرمانده ناحیه بسیج استان خوزستان عنوان کرد: علم چی تا کنون در این جبهه در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول جهاد فرهنگی داشته و امروز این عرصه را به احمدزاده محول می کنند. و ان شاءالله علم چی اندوخته هایی را که در طول دوران خدمت خود کسب نموده در اختیار احمدزاده قرار دهند.
مهندس شادمان فر در ادامه افزود: امام موسی صدر الگوی خوبی برای همه ما هستند. او همیشه به داشتن تشکل هایی منسجم و یکپارچه اعتقاد داشته و در خصوص کار تشکیلاتی و تشکل های اسلامی در دنیای آن روز خود به نقد و بررسی می پرداختند. او در جمله بسیار زیبایی می فرماید: " در این دنیای سازمانی اگر بخواهیم تک روی کنیم به نظر من نهایت سادگیست. اگر هدف دسته جمعی نداشته باشیم کلاهمان پس معرکه است. برای اینکه کلیه امور ما منظم، تشکیلاتی و سازمان یافته باشد باید به صورت جمعی عمل نماییم".
وی گفت: در عرصه بسیج و کار تشکیلاتی 4 عنصر داریم؛ عنصرهای رهبری، انسان در تشکیلات، هدف تشکیلاتی و نظم تشکیلاتی.
شادمان فر در پایان گفت: امروز ما به عنوان سرباز و پیشکسوت انقلاب اسلامی در دنیا و با این ادعا که باید تمدن اسلامی را بسازیم لازم است جوانانی آرمانی در دانشگاه ها تربیت کنیم.


محمد کاظم علم چی فرمانده سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: در حوزه بسیج دانشجویی با توجه به رسالت فرهنگی که بر عهده داشتم تا به امروز تلاش کردم برنامه هایی در سطح واحد ارائه گردد که فرهنگ ساز باشند و این برنامه ها در راستای ازدواج جوانان، دفاع مقدس و مباحث انتقادی و سیاسی بوده است.
او بیان کرد: از جمله اهم برنامه های انجام شده سال گذشته در سطح واحد شامل؛ تریبون های آزاد دانشجویی، سیاسی و فرهنگی، اردوهای راهیان نور، برنامه های مطالبه گری از مسئولین واحد دزفول، برنامه های کرسی های آزاد اندیشی در سطح واحد و خوابگاه ها و برنامه های دیدار با خانواده های شهدا بوده است.


غلامعلی پور رضایی فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار داشت: مهندس محمدحسین شادمان فر پاسداری فرهیخته است که او در سال 1380 از اعضای فعال بسیج دانشجویی واحد دزفول بود و در حال حاضر جانشین فرمانده ناحیه بسیج استان خوزستان می باشد. ان شاءالله شاهد حضور تک تک خواهران و برادران واحد دزفول در این نظام مقدس باشیم در اینجا جا دراد تا از زحمات آقای علم چی که در این راه فعالیت های زیادی نمودند تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت در تمامی عرصه ها را دارم.


محمد احمدزاده فرمانده جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بیان داشت: بسیج دانشجویی تحت عنوان یک نهاد انقلابی در سطح دانشگاه هاست. اگر بسیج در سطح دانشگاه فعالیت های فرهنگی و اساسی داشته باشد می تواند در زمینه رشد و شکوفایی فرهنگی دانشگاه سهیم باشد.
احمدزاده گفت: بنده تا کنون در بسیج فعالیت کرده و در حال حاضر هم با مسئولیت جدید تلاش خود را مضاعف خواهم کرد. و امیدواریم شاهد پیشرفت برادر خوبم آقای علم چی که فردی پرشور، توانا و پرانرژی هستند در مدارج بالاتر باشیم. اگر قرار است بسیج در سطح واحد به رشد و بالندگی برسد می بایست تمام نیروهای بسیجی باهم همراه، یکدل و همگام باشند.
در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیری از طرف ریاست واحد دزفول ، بسیج کارمندی واحد و فرمانده بسیج دانشجویی استان از زحمات او تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 972407

وب گردی

وب گردی