رونمایی از چهار محصول نیروگاهی تولید شده با فناوری نانو

معاون مرکز نانو پژوهشگاه نیرو، از رونمایی چهار محصول نیروگاهی تولید شده با فناوری نانو در پژوهشگاه نیرو خبر داد و گفت: کنفرانس نانو در صنعت با هدف ترویج فناوری نانو در صنعت برق برگزار می‌شود تا تولید‌کنندگان بتوانند در جهت رفع مشکلات کلیدی خود در صنعت برق از فناوری نانو بهره‌مند شوند.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­حسین کوهانی معاون مرکز نانو پژوهشگاه نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، از رونمایی چهار محصول نیروگاهی تولید شده با فناوری نانو در پژوهشگاه نیرو خبر داد و گفت: پوشش ضد سایش روی پره توربین گازی، پوشش سد حرارتی ysz، پکیج پرتابل تصفیه پساب نیروگاهی و دستورالعمل استفاده از نانو فیلترهای هوای ورودی از جمله دستاوردهای جدیدی است که در حاشیه سی و سومین کنفرانس بین المللی برق رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کنفرانس با هدف ترویج فناوری نانو در صنعت برق برگزار می‌شود تا تولید‌کنندگان بتوانند در جهت رفع مشکلات کلیدی خود در صنعت برق از فناوری نانو بهره‌مند شوند.

معاون مرکز نانو پژوهشگاه نیرو در ادامه از حضور 7 شرکت استارتاپی در بخش تولید قطعات و تجهیزات برقی در این کنفرانس نیز خبر داد و افزود: در این نشست بعد از بررسی دستاوردهای جدید استارتاپی 3 شرکت به عنوان برترین‌ها انتخاب خواهد شد. همچنین برای برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم بسته حمایتی 50 تا 30 درصدی تعلق خواهد گرفت.

کوهانی، برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه توزیع، تولید و انتقال برق، موضوع انرژی تجدیدپذیر و محیط‌ زیست و نیز ارائه دستاوردهای جدید در بخش فناوری نانو را از دیگر برنامه های جانبی کنفرانس نانو عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974181

وب گردی

وب گردی