رقابت های انتخابی تیم بانوان اعزامی به مسابقات آمادگی جسمانی گیلان برگزار شد

مسابقات آمادگی جسمانی هیئت ورزش های همگانی لاهیجان در دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد تا بانوان برتر راهی رقابت های استانی شوند.

به گزارش ایسکانیوز، وحیده علیپور مدیر گروه تربیت بدنی دانشکده سما لاهیجان و مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه مسابقات این دوره در چندین رشته مختلف ازقبیل پرش سارجنت، دو استقامت، پلانک و تست چابکی از پارامترهای های مسابقات امروز برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه در پایان این رقابت ها در در رده سنی 20 تا 25 سال مریم قاسم پور مقام اول، همچنین در رده سنی 25 تا29 سال شبنم محمدی، در رده سنی 30 تا 34 سال الهام رضازاده، در رده سنی 35تا 39 سال شیوا جمشیدی، در رده سنی 40 تا 44 سال زهرامیرزا کوچکی، همچنین در رده سنی 45 تا 49 سال روح انگیز صحرایی و در رده سنی بالای ۵۰سال، مهوش المعی به جایگاه اول این دوره از رقابت ها دست یافتند.

علیپور در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش های ریاست دانشگاه آزادا سلامی واحد لاهیجان دکتر سیروس بیدریغ افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد لاهیجان، استمرار و برگزاری رقابت های متنوع ورزشی را در حوزه بانوان درجهت اعتلای ورزش جامعه با همکاری دانشگاه آزاد را خواستارمی باشیم.

کد خبر: 974231

وب گردی

وب گردی