کارگاه هنرستان های تازه تاسیس عالیشهر تجهیز شدند

با مساعدت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر کارگاه  هنرستان های تازه تاسیس عالیشهر تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، باقر کریمی رئیس مرکز سما بوشهر گفت: در سال تحصیلی جاری این مر کز، با رویکرد توسعه پایدار، تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین، اثر بخش نمودن آموزش های کارگاهی، هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تازه تأسیس عالیشهر که در مجتمع بزرگ واحد دانشگاهی بوشهر قرار گرفته است با مساعدت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، تجهیزات پیشرفته آموزشی دانشگاه در اختیار این هنرستان ها قرار گرفت.
باقر کریمی تصریح کرد: سرمایه گذاری در آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش یکی از عناصر کلیدی در پیشرفت های اقتصادی و توسعه پایدار است و تجهیزات بکار رفته در کارگاه ها مطابق با سرفصل های درسی است و هنر آموزان از این تجهیزات در کارگاه ها و آموزش های عملی استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: قصد داریم با توجه به وجود بهترین امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و ظرفیت مناسبی که دانشگاه دارد در سال تحصیلی جدید در هنرستان های سما استفاده نماییم.
رئیس مرکز سما بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش افزود، این مرکز از ظرفیت های دانشگاه و از اساتید هیات علمی برای تدریس در این هنرستان ها استفاده می نماید.

انتهای پیام/۷

کد خبر: 974916

وب گردی

وب گردی