مسئولان اقتصادی دولت در برنامه های دانشجویی شرکت نمی کنند

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: مسئولان اقتصادی دولت در برنامه های دانشجویی مرتبط با دفتر تحکیم وحدت حضور پیدا نمی کنند.

سارا عاقلی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های دفتر تحکیم وحدت در سالروز یوم الله 13 آبان اظهار داشت: با توجه به این که روز 13 آبان با آغاز موج تحریم های اقتصادی آمریکا مصادف شده است، انجمن های مرتبط با دفتر تحکیم وحدت برنامه های خود را در این روز، با پیوستِ اقتصادی برگزار می کنند.

وی افزود: نشریاتی که قرار است انجمن ها منتشر کنند، دارای ضمیمه اقتصادی است و دعوت از میهمانان اقتصادی جزء کار ویژه اصلی آن هاست؛ انجمن های دیگر نیز قرار است در فضاهای سیاسی مانند شفافیت برنامه های خود را اجرا کنند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان این که مهم ترین برنامه دفتر تحکیم وحدت در روز تسخیر لانه جاسوسی، غرفه روز 13 آبان است اذعان داشت: محتوای این غرفه، بررسی 4 دهه استکبار ستیزی جنبش دانشجویی به ویژه انجمن های اسلامی به عنوان کلید زننده مبارزه با استکبار در آبان ماه سال ۵۸ است.

عاقلی ادامه داد: یکی از ملزومات اجرای برنامه های اقتصادی، حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه است؛ اما هنگامی که اعضای انجمن های ما به سراغ مسئولان اقتصادی دولت برای شرکت در برنامه ها رفتند، به هیچ عنوان حاضر نشدند در برنامه های دانشگاهی حضور پیدا کنند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: اگر دولت ادعا می کند که قرار نیست در 13 آبان اتفاق خاصی رخ دهد، بهتر است این موضوع را در فضای علمی تبیین بکند و به صورت شفاف آن را بیان کند که به عنوان راهبر فضای فعلی چه برنامه هایی دارد؛ دوستان ما در دفتر تحکیم وحدت به دنبال ایجاد فضایی علمی در دانشگاه ها هستند و از مسئولان اقتصادی دولت دعوت به عمل می آورند تا مواضع خودشان را در زمان جنگ اقتصادی با آمریکا به صورت شفاف بیان کنند. اما متاسفانه مسئولان زیر بار این موضوع نمی روند.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه مسئولان اقتصادی دولت از فضای پاسخگویی هراس دارند؛ اگر معتقد هستند که عملکردشان قابل دفاع است بهتر است که در جلساتی که برگزار می کنیم حضور پیدا کنند و پاسخ گوی عملکرد خود باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975521

وب گردی

وب گردی