هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام(ره) است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و بسیج را ماندگارترین فرمان تاریخی امام(ره) دانست.

در این پیام آمده است: هفته بسیج، یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان اصلی‌ترین نهاد مردمی و انقلابی است که نشان از عمق نگاه پیامبرگونه آن مجاهد کبیر و نستوه به چالش‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی ایران و لزوم حفاظت و حراست مردم مؤمن از آن بوده است.

نهادی که اکنون به شجره‌ای طیبه و تنومند با بسیجیانی مملو از اندیشه خدایی و تفکری پویا و سازنده تبدیل شده است و توانسته حماسه‌های سترگی را در عرصه‌های امنیتی، دفاعی، علمی، فرهنگی و سازندگی برای این مرز و بوم رقم بزند.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش‌آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه‌جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی‌امان دشمن و دفاع از حریم اهل‌بیت و کشور در مقابل داعش خبیث همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل‌ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان امام مهربانی‌ها، خمینی کبیر و سلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز است که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی جمله در این نهاد مقدس تجمع یافته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌فشانی کرده تا امروز ایرانی اسلامی، مقتدر و سربلند داشته باشیم فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و بسیجیان سرافراز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزونتان را در خدمت شایسته‌تر به ملت شریف ایران اسلامی و حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977621

وب گردی

وب گردی