کارگاه‌های «انتقال تجربه» جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی سه روز از ۶ تا ۸ اذر همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی در مجموعه سینمایی فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد: این سه نشست با حضور اساتید: علی نصیریان، احمدرضا درویش و مسعود ده نمکی برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر؛ برنامه‌کارگاه‌های «انتقال تجربه» در ایام برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به این ترتیب اعلام شد:

- استاد احمدرضا درویش با موضوع «چگونگی ساخت پروژه‌های عظیم در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز سه شنبه ۶ آذر

- استاد مسعود ده نمکی با موضوع «جذب مخاطب در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز چهارشنبه ۷ آذر

- استاد علی نصیریان با موضوع «ویژگی‌های بازی و نقش آفرینی در سینمای مقاومت و دفاع مقدس» روز پنج‌شنبه ۸ آذر

شایان ذکر است کارگاه‌های انتقال تجربه یکی از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است که در آن با محوریت یکی از موضوعات مهم و ضروری حوزه سینمای مقاومت سخنرانی صورت می‌گیرد و اساتید به طور مستقیم و رودررو با مخاطبان به بیان تجربیات و خاطرات خود از بازی یا ساخت آثار خواهند پرداخت. این کارگاه‌ها علاوه بر جذابیت عمومی، برای علاقه مندانی که در حوزه سینما فعال هستند فرصتی را ایجاد خواهد کرد تا از نزدیک با زوایای مختلف فعالیت هنرمندان در عرصه سینمای مقاومت آشنا شوند و در صورت داشتن پرسش، پاسخ خود را بی‌واسطه از آن سینماگران مطرح دریافت کنند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف از ۵ تا ۹ آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 977925

وب گردی

وب گردی