دغدغه دانشجویان رشته های علوم انسانی واحد یادگار بررسی شد

در راستای بررسی مشکلات و دغدغه های دانشجویان مقطع دکتری رشته های علوم انسانی و پاسخ گویی به مجموع سوالات آموزشی و پژوهشی آنان نشستی در سالن دفاع دانشکده علوم انسانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: در ابتدای این جلسه دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «روحیه جوانی، احساس هویت اثرگذار، انگیزه های ایمانی و آرمانی جریان‌های دانشجویی و مطالبه‌گری آرمان‌ها» گفت: از جمله وظایف یک دانشجو مطالبه گری در خصوص تحقق خواسته های خود باید باشد و هدف از برگزاری این نشست ها بررسی وضع موجود و برطرف ساختن موانع و مشکلات است.

معاون پژوهشی و فناوری از جمله بسترهای پژوهشی این واحد دانشگاهی را مجلات علمی و پژوهشی، انجمن های علمی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مراکز واحدهای رشد فناور، مرکز امور اقتصادی دانش بنیان و ارتباط با صنعت بیان و اظهار کرد: دانشجویان علاقمند به فعالیت های پژوهشی در هر زمینه ای می توانند با مراجعه به معاونت پژوهشی و ارائه ایده های خود از امکانات و فضاهای موجود به نحو مطلوب بهره برداری نمایند.

این مقام دانشگاهی در خصوص اختصاص فضای کار پژوهشی به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی عنوان کرد: تمام تلاش خود را به منظور بهبود شرایط موجود برای دانشجویان بکار خواهیم برد.

وی اظهار کرد: رسالت اصلی مراکز آموزشی و دانشگاه ها آموزش و پژوهش است و در همین راستای واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بعنوان قطب شبکه های ارتباطی و حمل و نقل انتخاب شده است و با ایجاد دبیرخانه علمی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نظام موضوعات خود را مرتبط با معضلات و مشکلات جامعه انتخاب نمایند.

حسینی مزینانی با اشاره به در پیش روی بودن هفته پژوهش و برنامه های معاونت پژوهشی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری افزود: در طول مدت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دکتری برپا است و علاقمندان می توانند کارها خود را برای بازدید عموم به این معاونت ارسال کنند.

در پایان این نشست دانشجویان به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر: 978093

وب گردی

وب گردی