مطالبه گری دانشجویان باعث تقویت حنجره نمایندگان مجلس می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه گری دانشجویان باعث تقویت حنجره نمایندگان مجلس می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، صدیف بدری در همایش بزرگ « دانشجوی بیدار » مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه که به مناسبت 16 آذر برگزار شد، گفت: مطالبه گری های دانشجویان باعث می شود نمایندگان با پشتوانه مردمی محکمتر نسبت به پیگیری مشکلات جامعه اقدام کرده و صدای رسای مردم در مجلس باشند.

وی افزود: ویژگی اصلی جنبش دانشجویی، آرمان خواهی و عدالت طلبی است و آرمان های اصلی جوانان باید آرمان های انقلاب باشد.

بدری ادامه داد: عدالت خواهی و عدالت طلبی مورد تأکید قرآن و عترت و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و عدالت توسعه ای و منطقه ای و استفاده از ظرفیت ها که در اصل 19 و 480 آمده از مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستند.

وی استفاده از ظرفیت جوانان در توسعه کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی، دفاع مقدس و انرژی هسته ای، جوانان امتحان پس داده و کشور و نظام را روسفید کردند ولی بعد از پایان جنگ از ظرفیت جوانان غافل مانده ایم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به فعالیت های سیاسی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشجوی آرمانخواه، سیاسی است ولی سیاست باز نیست و نباید اجازه دهد دانشگاه پاتوق گروه های سیاسی خارج از دانشگاه باشد.

بدری ادامه داد: دانشجوی سیاسی اهل تحقیق و علم است و برایش فرقی نمی کند که مسئول، چه کسی باشد ولی مهم است که مسئول برای مملکت و مردم کار شایسته انجام دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332 گفت: در آن روز دانشجویان آرمانخواهی و غیرت دینی خود را برای ارزش گذاری به عزت و اقتدار مملکت به نمایش گذاشتند و گرامیداشت این روز باعث می شود ظرفیت های جوانان یادآوری شود.

کد خبر: 978860

وب گردی

وب گردی