اهدای  جایزه ارزیابی تعالی منابع انسانی  به شهرداری منطقه 13

شهردارمنطقه 13 در چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی کشور، تقدیر نامه سه ستاره جایزه ارزیابی تعالی منابع انسانی را دریافت کرد.تقدیر نامه سه ستاره جایزه ارزیابی تعالی منابع انسانی را دریافت کرد.

به گزارش ایسکانیوز،در چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی کشور که با حضور معاونان وزرای صنعت، کار و امور اجتماعی، بهداشت؛معاون منابع انسانی شهرداری تهران و شهرداران مناطق و نخبگان علمی منابع انسانی برگزار شد، منطقه 13 شهرداری تهران موفق به دریافت جایزه ارزیابی تعالی منابع انسانی شد.

درخواست شهرداری منطقه برای سطح تقدیرنامه دو ستاره بود که پس از ممیزی ارزیابی انجمن مدیریت منابع انسانی حائز دریافت تقدیر نامه سه ستاره شناخته شد .

گفتنی است ،کنفرانس توسعه منابع انسانی کشور، بزرگترین رویداد علمی و حرفه ای کشور در حوزه منابع انسانی شناخته می شود که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی و با همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می شود.

در این کنفرانس سازمان‌های متقاضی، در رقابتی سخت برای دریافت جایزه تعالی شرکت کرده و مطابق با مدل تعالی منابع انسانی ایران که برگرفته از الگوهای برتر جهانی در این حوزه است ارزیابی شده و نقاط قوت و نواحی قابل بهبود فرایندهای منابع انسانی درسازمان‌ها،بررسی و در سه سطح گواهینامه،تقدیرنامه و تندیس مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993135

وب گردی

وب گردی