تحقیقات و توسعه الکترونیک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود

در راستای ارائه خدمات حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و با همت مرکز تجاری‌سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت‌ها در این پارک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیرو هماهنگی صورت گرفته توسط مرکز تجاری‌سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، نشستی با حضور مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک برگزار می‌شود.

در این نشست ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات شرکت‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی، امکان ثبت‌نام برای دریافت خدمات در میز ارائه خدمت که در روز نشست مستقر خواهد بود، برقرار است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه صنایع الکترونیک (ارتباطی، رایانه‌ای اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار، الکترونیک نوری، الکترونیک مصرفی، اتوماسیون، الکترونیک کاربردی و قطعات الکترونیکی) اعلام کرد است.

حمایت این صندوق، در قالب پرداخت تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت‌نامه پس از بررسی فنی، اقتصادی و اعتبار سنجی خواهد بود.

نشست معرفی خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی دوم بهمن‌ماه ساعت 9:30 تا 12 در سالن سراج این پارک برگزار می‌شود.

متقاضیان برای هماهنگی برای حضور در این نشست می‌توانند با شماره تماس 76250250 داخلی 4302 تماس حاصل کنند. همچنین شرکت‌ها با رجوع به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق به آدرس www.esfrd.ir اطلاعات جامع‌تری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993400

وب گردی

وب گردی