محسنی: فعالیت ایده‌پردازان در دانشگاه آزاد اسلامی چشمگیر است

شهردار منطقه 17 تهران گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت NGO  ها و حضور ایده پردازان بسیار چشمگیر و مشهود است و این موضوع به دلیل این است که دانشگاه آزاد زمینه های لازم را برای رشد صاحبان ایده که اکثرا از دانشجویان هستند فراهم کرده است.

دکتر امیر محسنی شهردار منطقه 17 شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تعاملات شهرداری با دانشگاه ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: شهرداری تهران تعاملات خوبی را با استارتاپ ها و حوزه های فکر و اندیشه دارد و در همین راستا دکتر حناچی شهردار تهران نشست های متعددی را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته است.

وی افزود: شهرداری منطقه 17 تهران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) ارتباطات بسیار خوبی را در زمینه های گوناگون دارد و اعتقاد داریم که یک ایده زمانی شکوفا خواهد شد که حمایت های لازم از آن صورت بگیرد.

محسنی ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه ها بسیار تلاش می کنند و به وسیله فضای استارتاپی، ایده های خود را ارائه می دهند؛ شکوفایی این ایده ها به حمایت و سرمایه نیاز دارد. در دنیا استارتاپ ها این گونه شکل می گیرند که صاحبان ایده با همراهی صاحبان سرمایه به کارتل بزرگ خدماتی و اقتصادی تبدیل می شوند.

شهردار منطقه 17 شهر تهران تصریح کرد: پشتوانه و زیر ساخت پیشرفت هر کشور در کنار ماهیت علمی آن، توسعه زیر ساخت مسائل خدماتی است؛ در کشور ایران نیز این موضوع شروع شده است و مواردی همانند استارتاپ ویکند عمری چندان طولانی ندارد؛ اما پیشرفت های چشمگیری را داشته اند.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه رویدادهای استارتاپی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیتNGO ها و حضور ایده پردازان بسیار چشمگیر و مشهود است و این موضوع به دلیل این است که دانشگاه آزاد زمینه های لازم را برای رشد صاحبان ایده اکثرا از دانشجویان هستند فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 993469

وب گردی

وب گردی