دستگیری همدست اختلاسگر 24 میلیاردی بعد از 3 سال

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری همدست کارمند شعب یکی از بانک ها با 24 میلیارد ریال اختلاس بعد از 3 سال در شهرستان "گراش" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در سال 94، در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک ها در شهرستان "گراش" مبنی بر اختلاس میلیاردی توسط یکی از کارمندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در سال 94 ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی سریعا در یک عملیات ضربتی، کارمند اختلاسگر را دستگیر که در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که مبلغ 24 میلیارد ریال اختلاس و به حساب همدست خود واریز کرده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه همدست وی از سال 94 متواری بوده است، تصریح کرد: کارکنان پلیس آگاهی که با هوشیاری و حساسیت این پرونده را پیگیری می کردند در نهایت با شگردهای اطلاعاتی به سرنخ هایی در این زمینه دست یافتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در یکی از استان های جنوبی خود را از دید پلیس مخفی کرده بود، عنوان داشت: ماموران پس از اخذ نیابت موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به شهرستان "گراش" انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که مبلغ 24 میلیارد ریال اختلاس توسط یکی از کارمندان بانک که با هم دوست بوده اند در سال 94 به حساب وی واریز شده است که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993483

وب گردی

وب گردی