ارائه خدمات جهادی به ۴۴ هزار نفر در سال جاری

دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت گروه های جهادی از فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در کشور و ارائه خدمات به ۴۳ ۹۵۱ نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، وحید کمرروستا دبیر مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی امروز در همایش تقدیر از تشکل های جهادی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در کشور گفت:امسال بیش از ۴۳ هزار خدمت توسط گروه های در سراسر کشور ارائه شده است.

وی با اشاره به همکاری گروه های جهادی با کمیته امداد،افزود: ۳۵ نقطه به عنوان پایلوت انتخاب شده و محور عملیات ما قرار دارد و در استان ها دفاتر ما پاتوق گروه های جهادی است.

دبیر مرکز مطالعات راهبردی و حرکت های جهادی با اشاره به برنامه های گروه های جهادی گفت:یکی از طرح ها این است تا گروه های جهادی مددکار چند خانواده شوند.

کمر روستا تصریح کرد:در سال جاری ۴۳۹۵۱ ادامه در سال جاری در کل ۴۳۹۵۱ نفر تحت پوشش خدمات گروه های جهادی قرار گرفته اند؛ضمن اینکه ۲۸۸ تشکل در ۲۸۷نقطه محروم با ضریب ۸ و ۹ فعالیت داشته اند.

وی احداث ۶۱۲ خانه ،توزیع ۷۵۹۳ سبذ غذایی ،۷۶۲۵ بسته لوازم التحریر و درمان ۱۷۲۳۴ نفر را از جمله خدمات گروه های جهادی در کشور عنوان کرد.

فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 993602

وب گردی

وب گردی