خون شهدا ضامن بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خون شهدا را ضامن بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام اظهار کرد: از اول انقلاب دسیسه‌های مختلفی از سوی استکبار جهانی علیه این نظام شکل گرفت که هر یک از آنها می‌توانست نظامی را در جهان براندازد و این خون شهدا و رهبری عالمانه بود که این نظام را سرپا نگاه داشت.

وی افزود: با ادامه راه شهدا هیچ دشمن خارجی و داخلی نمی‌تواند به این نظام مقدس آسیبی وارد کند ولی با فراموشی این راه مقدس، هم دنیا و هم آخرتمان به خطر می‌افتد.

رسولی گفت: با داستان‌سازی اساطیری نمی‌توان به حق و حقیقت دست یافت در حالیکه در ایران اسلامی اسطوره‌هایی به نام شهدا وجود دارند که برای اینکه حق زنده بماند، دست از لذت‌های دنیوی کشیدند و با نثار جان خویش با خدا معامله کردند.

وی حضور همکاران دانشگاهی برای غبارروبی مزار شهدا را نشان از پایبندی آنان به انقلاب و حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با ولایت و رهبری عنوان کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز گفت: زیباترین کلمه‌ای که با نام خدا و در راه مقصود می‌توان معرفی کرد، نام شهید است.

حجت الاسلام محمد تجلایی افزود: خداوند متعال از وجود خودش فنای فی الله را به آنها بخشید و برترین مقام‌ها را به آنها عطا کرد که اعلاترین درجه برای شهدای گمنام است.

وی شهدا را تبلور آزادی و اخلاص دانست و گفت: راهبرد و استراتژی آینده‌ی جهان در مسلک شهدا معنی پیدا می‌کند و هیچ راه دومی وجود ندارد.

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شهدا و رهبری معظم پیوند دوباره می‌بندیم و تا هستیم، پیرو ولایت بوده تا زمانی برسد که پرچم انقلاب اسلامی را به دست نازنین حضرت ولی عصر(عج) تحویل دهیم.

کد خبر: 995016

وب گردی

وب گردی