پنجمین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، روز فیلم اولی‌ها بود و چراغ اکران‌های این روز با عاشقانه‌ای درباره سینما و برای سینما روشن شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آپاراتچی اولین اثر بلند قربانعلی طاهرفر نخستین فیلمی بود که در روز پنجم به نمایش درآمد.

فیلمی شریف و حال خوب کن که توانست نظر تماشاگران را نیز به خود جلب کند.

دومین فیلمی که روز پنجم جشنواره فجر به خود دید، مجنون اولین ساخته مهدی شامحمدی بود، این فیلم در واقع برشی از حماسه‌آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین و رزم‌آوران لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد.فیلمی مورد پسند مخاطبان نیز قرار گرفت.

جشنواره فیلم فجر ۴۲ از نیمه گذشت و هر روز هیاهو میان هنردوستان برای دانستن اینکه سیمرغ‌های بلورین به خانه چه کسی می‌رود بیشتر می‌شود.

بهشت تبهکاران جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی سومین فیلمی بود که در روز پنجم اکران شد تا این گونه جوزانی لقب کهنه‌کارترین فیلمساز جشنواره فجر ۴۲ را از آن خود کند.

بهشت تبهکاران که بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در این جشنواره به نمایش درآمد نتوانست رضایت مخاطبان را به خود جلب کند و ایرادات فنی آن علاوه بر مخاطبان صدای کارگردان را هم درآورد.

انیمیشن رویاشهر ساخته محسن عنایتی پایان بخش روز پنجم بود، این انیمیشن که داستانی فانتزی و تخیلی دارد، قصه زندگی پسر بچه‌ای است به نام «آرات» که تصمیم دارد شهرش را از نابودی نجات دهد

انیمیشینی که رضایت نسبی مخاطبان را نیز به همراه داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =