انتقاد تنها خروجی دیدار رمضانه با رهبر انقلاب نباشد

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت گفت: مباحث بررسی ضعف جمهوری اسلامی در حوزه تبلیغات، ضعف استفاده از نظرات مردم در امور و احساس اعتماد متقابل بین مردم و حاکمیت حوزه‌‌های اصلی مطالبه دانشجویان است.

اسماعیل کوهی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری در ماه رمضان گفت: دانشجویان باید دقت کنند که این دیدار مختص مطالبه و نقد نیست بلکه می‌تواند به گزارش عملکرد و کارهای مثبت جنبش دانشجویی در راستای خدمت‌رسانی انجام داده است، نیز پرداخته شود.

دبیر سابق اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پاسخ به سوال "اگر امسال توفیق حضور در دیدار رمضانی رهبری با دانشجویان و فرصت صحبت و تریبون نیز در اختیار داشتید، چه مطلبی را به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل جنبش دانشجویی مطرح می‌کردید" گفت: سال گذشته توفیق داشتم در محضر رهبر انقلاب طرح دغدغه کنم با توجه به سال گذشته امسال نیز محوریت بحث مردم سالاری و بررسی این موضوع که جایگاه جمهوریت در حال حاضر در نظام جمهوری اسلامی به چه صورت است، می‌باشد.

وی با بیان اینکه کلید واژه مسئول مردمی باید چه پارامترهایی داشته باشد و الزامات ایجاد یک نظارت همگانی برای اصلاح وضعیت فعلی به چه صورت است، عنوان کرد: دغدغه امسال جریان دانشجویی باید با پیکربندی جدید و مصادیق به روز اما حول محور مطالب گذشته خدمت رهبری ارائه شود.

کوهی مقدم ابراز کرد: به صورت کلی جنبش دانشجویی می‌تواند در مباحث بررسی ضعف جمهوری اسلامی در حوزه تبلیغات، ضعف استفاده از نظرات مردم در امور و احساس اعتماد متقابل بین مردم و حاکمیت و... به واکاوری و مطالبه‌گری بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1005565

وب گردی

وب گردی