حجاب و عفاف باید در صدر مسائل فرهنگی باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: مسأله عفاف و حجاب باید در صدر مسائل فرهنگی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بروجرد، نشست تبیین و ارائه راهکارهای عملیاتی اجرائی شدن دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مرادیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و مدیران و مسئولان واحدهای دانشگاهی استانهای خوزستان، مرکزی، همدان و لرستان در واحد بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادیان در این نشست گفت: 13 آبان حرکتی خودجوش از سوی جوانان و نوجوانان بود که با استکبار و استعمار آمریکا مخالف بودند.

وی گفت: ما در برابر دانشجویانی که به ما سپرده می شوند مسئولیم و تکلیف داریم آنها را بر طبق موازین اسلامی پروش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادیان افزود: همه ما باید در عرصه استکبار ستیزی تابع رهبر انقلاب باشیم ، همانطور که ایشان فرمودند مقاومت در برابر آمریکا هزینه کمتری نسبت به سازش و مذاکره دارد و ما هیچ زمانی از اعتماد و سازش با دشمنان سود نبرده ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اظهار داشت: همه باید در موضوع حجاب و عفاف همصدا و همفکر باشیم و این حرکت بسیار مهم فرهنگی در جامعه تثبیت شود و به عوام فریبی و سخنان برخی از افراد معاند توجه نشود، چرا که مسأله عفاف و حجاب باید در صدر مسائل فرهنگی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مردایان گفت: برای پیشبرد امور فرهنگی باید هزینه و اظهار امیدواری کرد در این حوزه گامهای مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032191

وب گردی

وب گردی