اعلام برندگان نهایی مسابقه کتابخوانی «آداب روزه داری، احوال روزه داران»

رئیس پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام برندگان نهایی مسابقه کتابخوانی آداب روزه داری، احوال روزه داران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتایج مسابقه کتابخوانی «آداب روزه داری، احوال روزه داران» که به همت پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی و با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ نشرآثار مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و واحد الکترونیکی دانشگاه برگزار شده بود، اعلام شد.

فقیه حبیبی رئیس پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت کنندگان این مسابقه می‌توانند برای اطلاع از اسامی برندگان به سامانه www.iauec.ac.ir مراجعه و با حضور یا انتخاب یک نفر نماینده رسمی از سوی خود و با در دست داشتن مدرک معتبر صادره از دانشگاه آزاد اسلامی ( آخرین حکم کارگزینی و یا کارت دانشجویی و یا کارت پرسنلی ) هدایای خود را در قالب کارت هدیه از پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه دریافت کنند.

این مسابقه با استقبال بیش از 800 نفر از اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت آنلاین و مجازی در تابستان سال جاری برگزار شد.

شرکت کنندگانمی‌توانند برای دریافت جوایز خود به آدرس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی – بلوک 6 ( ساختمان آیت الله هاشمی رفسنجانی ) - طبقه 7- پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه مراجعه و برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های47916727 و 47916761 تماس بگیرند.

گفتنی است، نفرات اول این مسابقه مبلغ 400 و پنجاه هزارتومان، نفرات دوم 300 و پنجاه هزارتومان و نفرات سوم مبلغ 300 هزارتومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044228

وب گردی

وب گردی