عراق دروازه تمدن نوین انقلاب به جهانیان است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان این که کشور عراق در مسیر تمدن قرار دارد، گفت: عراق دروازه تمدن نوین انقلاب اسلامی ایران به جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز در نشست مسئولان و معاونت خواهران کانون های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی ‌که در مجتمع حافظ این دانشگاه برگزار شد، گفت: سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و امیدواریم که خداوند این سال را سال سقوط آمریکا قرار دهد.

وی افزود: صنعت آمریکایی داعش، صنایعی از نوع بلک واتر بودند تا منطقه را اداره و مدیریت کنند؛ اما به لطف خدا این صنعت از میان رفت. آن گاه که روسای جمهور آمریکا مدافع انقلاب های رنگی بودند، شکست خوردند و چون سیاست های آمریکا براساس عمل گرایی است، بار دیگر سیاست مداران با یک دیگر ائتلاف کردند و از قلب صنعت هالیوود، فیلمی به نام جوکر درآمد.

زارعی ادامه داد: هالیوود هنگامی که دید دست آمریکا در منطقه خالی شده، به وسیله یک صورتک غربی به نام جوکر، به دنبال تغییر معادلات منطقه به نفع خود رفت. رفراندومی میان عراقی ها در جریان خواهد بود در راستای این که آیا مردم عراق نمادهای غربی را خواهند پذیرفت و یا چهره های دیگری مانند جریان فتح و نمادهای مقاومت را می پذیرند. درحالی که جوکرها، برگرفته از هژمونی و تفکرات آمریکایی در دوران پسا‌داعش است.

وی با بیان این که کشور عراق در مسیر تمدن قرار دارد گفت: عراق دروازه تمدن نوین انقلاب اسلامی ایران به جهان است؛ در ایران بیانیه ای که با امضای ۷۷۷ نفر از نیروهای انقلاب صادر شد، تاکید شده که نوع تخریب ها و حوادث آبان ماه، عادی نبود و لذا این حوادث را نمی توانیم بدون ارتباط با تحولات و اتفاقات عراق بدانیم؛ به بیان دیگر، جنبش سازی های جدید برای ایران و عراق درحال شکل‌گیری است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم تصریح کرد: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و اجرای مبانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برعهده گرفته است که ماموریتی مهم محسوب می شود؛ بیانیه گام دوم را باید محوریت تمامی فعالیت های خود قرار دهیم اما نیاز زیادی به تبلیغات و صحبت های پیچیده ندارد چرا که تمامی بندهای آن واضح و نسخه هایی برای حل مشکلات کشور است.

زارعی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از مسئولان کانون های بسیج اساتید تاکید کرد: انتظار مقام معظم رهبری از بسیج اساتید، اجتماعی سازی علم و حرکت دانشگاه به سمت حل مسئله است؛ ایشان همچنین بر جریان سازی فرهنگی در دانشگاه ها تاکید دارند که این وظیفه بر دوش بسیج اساتید است‌.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باید پیشگام طرح پایش باشد؛ امیرالمومنین تاکید دارند که علم باید به توانایی تبدیل شود و به همین دلیل، قدرت فعلی کشور ما، بر پایه دانایی استوار است. شهادت می دهم که دکتر طهرانچی در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، طرفدار و حامی همه جانبه این نوع رویکرد در دانشگاه آزاد است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1057123

وب گردی

وب گردی