اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی و ارتقای اعتمادبه‌نفس است

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی، ارتقای اعتمادبه‌نفس و خودباوری و اتکا به خدا برای دانشجویان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمان، سیدسجاد مهدوی فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی واحد کرمان صبح امروز در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی و نقش آنها در محرومیت‌زدایی اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی در پیروزی انقلاب و عرصه دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند اکنون نیز سال‌هاست که وارد عرصه جهاد و محرومیت‌زدایی از چهره کشور شده‌اند.

وی افزود: ایجاد امید در روستاها و مناطق محروم، ارتقای مشارکت مردمی در آبادانی، ایجاد رابطه عاطفی بین روستاییان و دانشجویان، شناخت ارزش‌های اصیل اسلامی، انتقال لایه‌های پنهان مشکلات روستاییان و مناطق محروم و حضور تأثیرگذار و تصمیم‌ساز مسئولان در آن مناطق و فرصتی بزرگ برای انجام کارهای عمیق و تأثیرگذار فرهنگی، علمی و آموزشی در روستاها به دلیل ایجاد رابطه معنوی و عاطفی بین دانشجویان و دانش‌آموزان و خردسالان روستاها ازجمله اهداف و آثار این اردوهاست که گروه جهادی عمار همواره به دنبال تحقق آن بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی واحد کرمان برگزاری هدفمند و برنامه‌ریزی دقیق را برای اثربخشی بیشتر این اردوها ضروری دانسته و گفت: حمایت‌های مسئولان به‌مراتب کار را تسهیل خواهد کرد که با حمایت‌های منظری توکلی خوشبختانه بسیاری از مشکلات برای رسیدن به اهداف گروه جهادی مرتفع شده و انتخاب این گروه به‌عنوان گروه برگزیده در کشور نتایج همین حمایت‌هاست.

مهدوی با اشاره به رهنمودهای رهبری توضیح داد: وقتی ایشان خطاب به تشکل‌های دانشجویی توصیه می‌کنند که اردوهای جهادی را در مناطق محروم توسعه بدهید دیگر حجت بر جوانان تمام می‌شود و خط و مشی دانشجویان و بسیجیان کاملاً در این زمینه روشن است.

گفتنی است، در پایان این نشست از حمایت‌ها و تلاش‌های علیرضا منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به‌دلیل نقش آفرینی در موفقیت‌های گروه جهادی عمار با اهدای تندیس یادبود این گروه قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057224

وب گردی

وب گردی