تغییرات Gmail در راه است

گوگل تاریخ انتشار بروزرسانی بزرگ برای جی میل را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، زنگ ها برای تغییر جی میل پلتفرم ایمیل گوگل که کاربران بیشماری از سراسر جهان دارد، به صدا درآمد. گوگل با انتشار بیانه ای اعلام کرد که به زودی Gmail با ویژگی‌‌های جدید به روز می شود. تاریخ بروزرسانی Gmail نیز در این اطلاعیه اعلام شده است.

چه چیزهایی در بروزرسانی تغییر خواهد کرد؟

گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد تغییرات زیادی در Gmail ایجاد خواهد شد. این تغییرات برای 20 فوریه برنامه ریزی شده است. افرادی که از چندین ایمیل استفاده می کنند می توانند ایمیل های مهمتر را به طور همزمان از طریق Gmail مشاهده کنند. ویژگی ای که صفحه اصلی را به دو قسمت تقسیم می کند، با بروزرسانی جدید به تاریخ خواهد پیوست. Google پنجره پیش نمایش را نیز خواهد بست و به شما امکان می دهد به چندین صندوق ورودی با یک نوار ابزار دسترسی داشته باشید.

Gmail همچنین در میان جزئیات بروزرسانی گزینه های جدیدی برای پیکربندی چند صندوق ورودی ارائه خواهد داد. این گزینه‌های پیکربندی در تنظیمات> پیشرفته> صندوق ورودی واقع خواهند شد.

همانطور که در ابتدا گفتیم، این بروزرسانی از 20 فوریه منتشر می‌شود. اما این بروزرسانی در دو مرحله توزیع خواهد شد. همه به روز رسانی ها تا 5 مارس در دسترس کاربران خواهد بود.

همه کاربرانی که از سرویس خصوصی Google به اسم G Suite استفاده می کنند نیز از این بروزرسانی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060223

وب گردی

وب گردی