مخاطبان متاثر از فضای کرونا با رسانه ملی آشتی کردند

 دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: جامعه٬ متاثر از ویروس کرونا با رسانه ملی آشتی موقتی کرده است؛ اما این رسانه باید در برنامه‌های خود تحول ایجاد کند تا بعد از اتمام این بیماری شاهد ریزش مخاطبان خود نباشد.

سیدمحمدحسین موسوی نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به درگیری کشور در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که عده قابل توجهی از مردم به توصیه‌های بهداشتی- درمانی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عمل می‌کنند و در منازل خود دوره خود قرنطینگی را سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: توجه مردم در شرایط خاص کشور به رسانه‌های داخلی و خارجی افزایش یافته است و بازتاب سوژه‌های خبری در افکار عمومی و جامعه در این برهه زمانی قوت چشمگیری داشته است به گونه‌ای که یک اتفاق ساده دست مایه رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی می‌شود تا از کاه کوه بسازند.

دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اضافه کرد: خوشبختانه مردم به آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطمینان دارند و روزانه میلیون‌ها نفر از داخل و خارج کشور آمار قطعی مبتلایان و فوت شدگان در اثر بیماری کرونا را از سخنگوی این وزارت خانه دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهترین نقش صدا و سیما ایجاد آرامش میان مردم است، گفت: رسانه ملی با خنثی کردن شایعاتی که حقیقتا منشائی جز معاندان جمهوری اسلامی ندارد باید اضطراب و استرس جامعه را کنترل کند. سکوت و لاپوشانی خبری در مقابل برخی اتفاق‌ها نتیجه عکس و بی‌اعتمادی به دولت و مسئولان را به دنبال دارد.

موسوی‌نسب با بیان اینکه در حال حاضر کشور ما در یک جنگ تمام عیار قرار دارد که یکی از سربازان خط مقدم آن صدا و سیما است، گفت: افتخارات پزشکی و همدلی امروز اقشار مختلف مردم آنقدر ارزشمند است و رسانه ملی باید تمام تلاش خود را درانعکاس این موضوع نشان دهد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه هجوم و هجمه رسانه‌های معاند امروزه بیش از پیش شده است، گفت: سازمان صدا و سیما باید در جبهه جنگ رسانه‌ای به‌وجود آماده توسط دشمنان انقلاب عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
وی ادامه داد: رسانه‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای کوچکترین اتفاق‌ها را دست مایه تشویش اذهان عمومی مردم می‌کنند.

هاشمی‌نسب با بیان اینکه باید جلوی گل به خودی‌های سازمان صدا و سیما گرفته شود، گفت: عملکرد صدا و سیما از منظر خارجی و بین‌المللی قابل تحسین بوده؛ اما از منظر داخلی و مواجه با مردم گاهی شاهد ضد و نقیض‌های در انعکاس اخبار هستیم که گاهی اعتماد مردم را خشه‌دار می‌کند.

دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز عنوان کرد: جامعه متاثر از ویروس نخوانده کرونا با رسانه ملی آشتی موقتی کرده است، رسانه ملی هم نیازمند تحولی در برنامه‌های خود بوده تا بعد از اتمام این بیماری اپیدمی شاهد ریزش مخاطبان خود نباشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر انتخاب مردم برای دریافت اخبار مرتبط با ویروس کرونا در کشور میان این همه رسانه جیره‌خور خارجی، بی‌شک رسانه ملی جمهوری اسلامی است. امیدواریم مسئولان این رسانه با سانسور نکردن اخبار و روراستی با مردم قدر اعتماد مخاطبان خود را بدانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063899

وب گردی

وب گردی