قدردانی وزیر بهداشت از روزنامه نگار 7 ساله

وزیر بهداشت از روزنامه نگار خردسالی که با ساخت کاغذ دیواری سعی کرده بود درباره بیماری کرونا اطلاع رسانی کند تقدیر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بامداد رضایی کودکی 7 ساله است که از حروف و کلمات تازه آموخته‌اش، بهره برده و تیتر اخبار را در کادرهای تزیینی رنگارنگ، به تصویر کشیده است. نکته جالب اینکه هشتک «کرونا را شکست می دهیم» و «در خانه می مانیم» را از قلم نینداخته و در جایی از خبر اشاره کرده که وزیر بهداشت از مردم به دلیل رعایت کردن اصول بهداشتی و عدم شلوغی شهرها، قدردانی کرده است. همچنین، اشاره‌های بامداد به خبر بستری بیماران در بیمارستان‌ها، کاهش تعداد بیماران و تدارک تخت‌های خالی و تلاش برای ساخت واکسن کرونا، بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده دقت بالای این دانش آموز 7 ساله در ادراک و استنباط خبرها است.

گفتنی است، زمانی که روزنامه دیواری بامداد برای وزیر بهداشت، ارسال شد، وزیر بهداشت نیز تقدیرنامه‌ای را برای بامداد آماده کرده و کار خلاقانه این دانش آموز 7 ساله را مورد تشویق قرار داد.

متن پیام سعید نمکی به شرح زیر است:

هوشیاری و آگاهی شما و بسیاری از دوستان و همسالانت سرمایه ارزنده ای برای آتیه میهن عزیز ماست، که نمونه آن را در روزنامه های دیواری زیبایت دیدم. به عنوان یک پدر، یک پدر بزرگ، البته وزیر بهداشت، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که آینده سرزمینم به دستان فرزندان برومندی چون شما ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070663

وب گردی

وب گردی