ارائه کیت آزمایشگاهی کمک به توسعه ژن‌درمانی

شرکت گیروس پروتئین تکنولوژی کیت آزمایشگاهی جدیدی به بازار عرضه کرده است که به تحقیقات در حوزه سلول‌درمانی و ژن‌درمانی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایرانایسکانیوز)،  شرکت گیروس پروتئین تکنولوژیز (Gyros Protein Technologies) یکی از پیشگامان در روش‌های ایمنی‌سنجی در مقیاس نانولیتر و پیشرو در تولید معرف‌های پپتیدی است. این شرکت به‌تازگی از فناوری Gyrolab® AAVX Titer Kit رونمایی کرده است، فناوری که در آن از وکتورهای ویروسی آدنو (AAV) استفاده شده‌است.

این کیت جدید شرکت گیروس برای تعیین عناصر فیزیکی قابل استفاده است، یکی از ویژگی‌های مهم کیفیت دستورالعمل‌های اعتبارسنجی فرآیند FDA که دارای کاربردهای گسترده‌ای در بین انواع مختلف سروتیپ‌های AAV است.

این کیت جدید شرکت گیروس به دانشمندان و محققان که در زمینه تولید و توسعه سلول‌ها و روش‌های ژن‌درمانی فعالیت دارند کمک می‌کند تا زمان مورد نیاز برای درمان را کاهش دهند. با استفاده از جدول زمانی توسعه‌ای فشرده، این کیت جدید می‌تواند به افزایش چهار برابری سرعت رسیدن به نتیجه کمک کند و در مقایسه با روش‌های سنتی الیزا به ده برابر نمونه کمتر نیاز دارد. داده‌های به‌دست آمده با این روش کیفیت بالایی داشته در حالی‌که از حجم نمونه کمتری استفاده شده ‌است.

در این کیت از لیگندهایی با انتخاب‌گری بالا استفاده شده که توسط شرکت ترمو فیشر ساینتیفیک استفاده شده‌است. لیگندهای مورد استفاده در این کیت با انتخاب‌گری بالا به ذرات نوترکیبی یا خام AAV متصل می‌شوند.

معرفی این کیت یکی دیگر از موارد ارزشمند در مجموعه در حال رشد کیت‌های شرکت گیروس است که به تعیین استاندارد جدیدی برای سنجش ایمنی و تجزیه و تحلیل‌های مورد نیاز برای توسعه و اجرای فرآیند ساخت کارآمد زیست‌درمانی کمک می‌کند.

مسئولان این شرکت معتقدند که این کیت تلاش دیگری برای پشتیبانی از مشتریان در تایید روند سلول‌درمانی و ژن‌درمانی است.

گیروس روی افزایش محلول‌های سنجش ایمنی متمرکز شده‌است تا به دانشمندان در حل چالش‌های تحلیلی در مراحل توسعه بالینی و فرآیندهای زیست‌درمانی کمک کند. کیت‌های این شرکت به طیف گسترده‌ای از حوزه‌ها کمک می‌کند تا با کاهش هزینه و تسریع فرآیند، نتایج بهتری را ارائه دهند.

کد خبر: 1072134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =