ماموریت های نیروی هوایی ارتش سرنوشت جنگ را تغییر داد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، در بازدید از نمایشگاه‌ دستاورد ملی دفاع مقدس و مقاومت باغ موزه دفاع مقدس گفت: ماموریت های نهاجا سرنوشت جنگ را تغییر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در بازدید از نمایشگاه‌ دستاورد ملی دفاع مقدس و مقاومت باغ موزه دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس، 43 هفته برنامه های متنوع در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن نیروی هوایی ارتش درنظر گرفته شده است. این برنامه ها از سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: اول مهرماه، سالروز حماسه غرورآفرین و فراموش نشدنی در تاریخ دفاع مقدس و به خصوص نیروی هوایی است که در این روز عملیات 140 فروندی کمان 99 انجام شد. عملکرد درخشان خلبانان دلاور ما باعث شد که در روزها و ماه های اولیه جنگ، قدرت ارتش عراق به چالش کشیده شود. ماموریت های نیروی هوایی ارتش، سرنوشت جنگ را تغییر داد.
امیر سرتیپ هادیان ادامه داد:  این ماموریت ها هم در بخش آفندی موجب به صفر رسیدن صادرات نفت عراق، نابودی مراکز اقتصادی و لشکر های زرهی دشمن شد، علاوه بر این در بخش پدافندی عملیات هوایی نقش بسیار حیاتی و موفقیت آمیز داشت.
معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: رهبر معظم در بیانات اخیر خود جنبه های مختلف دفاع مقدس را مورد بررسی دقیق قرار دادند. وظیفه ماست که تدابیر معظم له را اجرایی کنیم؛ به این ترتیب که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و پاسداری از ادبیات دفاع مقدس که همان فرهنگ قرآنی و اسلامی ماست را به منصه ظهور برسانیم.
انتهای پیام

کد خبر: 1073368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =