وزیران خارجه ایران و عراق خواستار افزایش تلاش‌ها برای توقف نسل‌کشی در غزه شدند

حسین امیرعبداللهیان و فواد حسین آخرین تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده و بر افزایش تلاش‌ها و تحرکات سیاسی برای توقف نسل‌کشی در غزه و ارسال سریع کمک‌های بشردوستانه تاکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فواد حسین وزیر خارجه جمهوری عراق، امروز سه‌شنبه به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: توسعه روابط ایران و ارمنستان به نفع دو کشور است


در این تماس تلفنی که در ادامه تبریکات وزیر امور خارجه به وزرای خارجه کشورهای اسلامی و در آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفت، دو طرف درباره مناسبات عالی دوجانبه ایران و عراق گفتگو و بر ادامه روند رو به رشد روابط و پیگیری و اجرای توافقات روسای دو کشور تاکید کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین طرفین با اشاره به دیدار اخیر روسای جمهور دو کشور در حاشیه نشست سران اوپک گازی در الجزایر، آخرین وضعیت روابط ممتاز دو جانبه را بررسی کردند و بر افزایش رایزنی‌ها بین دو کشور و تقویت همکاری‌ها در راستای استقرار و تثبیت امنیت در منطقه تاکید کردند.

در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی طرفین آخرین تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده و بر افزایش تلاش‌ها و تحرکات سیاسی برای توقف نسل‌کشی در غزه و ارسال سریع کمک‌های بشردوستانه تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =