پیام مهم مقتدا صدر درباره غزه!

سید مقتدا صدر، رهبر جریان صدر در پیامی نوشت: ما مردم عراق همواره در مسیر مقاومت، مردود دانستن اشغالگری، استعمار و استکبار بوده و هستیم.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق در پیامی با اشاره به روحیه مقاومت عراقی‌ها در برابر استکبار و اشغالگری، خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم بی‌گناه غزه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شد.

بیشتر بخوانید:

مقتدی صدر به دنبال قهرمان سازی از خود است / تغییری در رویکرد بغداد نسبت به تهران به وجود نیامده

براساس گزارش رسانه های عراقی، رهبر جریان صدر امروز (یکشنبه) در پیامی نوشت: ما مردم عراق همواره در مسیر مقاومت، مردود دانستن اشغالگری، استعمار و استکبار بوده و هستیم. اکنون که در آستانه ماه خدا (ماه مبارک رمضان) قرار داریم، از برادرانمان در نوار غزه به عنوان سرزمین عزت، جهاد، صبر و فداکاری، پشتیبانی می کنیم. با جمع آوری کمک های بشردوستانه اندکی از مایحتاج آنها را در جهاد، روزه داری و افطاری تأمین خواهیم کرد.

صدر همچنین نوشت که از مردم عراق با هر گرایشی می خواهم در حدی که شایسته نام عراق و برادرانمان در غزه که با مقاومت خود مقابل اشغالگران، باعث سربلندی ما شده اند، کمک کند.

رهبر جریان صدر افزود: بنابراین، با توکل بر خداوند از امروز تا پنجم ماه مبارک رمضان با توکل بر خداوند، کمک هایمان را جمع آوری می کنیم.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز (شنبه) ضمن هشدار نسبت به تشدید خطر قحطی در نوار غزه، از افزایش شمار شهدای سوء تغذیه در این باریکه خبر داد و اعلام کرد که یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و نبود آب، جان خود را از دست داده است.

وزارت بهداشت غزه همچنین هشدار داد: افزایش مرگ و میر ناشی از سوء تغذیه و کم آبی، بسیار نگران کننده و موید آن است که قحطی در شمال نوار غزه به حد مرگ رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد قادر به شکستن اراده رزمندگان مقاومت نبوده و ضربات سنگینی را از آن در محورهای مختلف دریافت کرده است، این روزها سیاست گرسنگی دادن و قحطی را علیه ساکنان بی‌گناه در نوار غزه تشدید کرده است تا به اهداف شوم خود برای کوچاندن اجباری آنها از سرزمین فلسطین وادارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =