جزئیات بازگشت به تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون علوم انسانی و هنر و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه از تاریخ 1399/7/1 تا 1400/6/31، ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال های عدم مراجعه بلامانع است.

این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، نمی شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می آید.

براساس این دستورالعمل، افرادی که رشته گرایش آنها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      1 0
      دانشجویان رشته های علوم پزشکی هم که شلقم هستن؟!