آیا «جیمز باند» اینترنتی پخش خواهد شد؟

استودیو فیلمسازی «مترو گلدوین مایر» (MGM) گزینه فروش ۶۰۰ میلیون دلاری فیلم «زمانی برای مردن نیست» به سرویس‌های پخش اینترنتی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، اپل، نتفلیکس و دیگر سرویس‌های پخش اینترنتی شانس خود را برای به دست آوردن امتیاز پخش بیست و پنجمین قسمت از فیلم‌های اکشن جیمز باند امتحان کردند. این فیلم موردانتظار که زمانی برای مردن نیست نام دارد، در ابتدا قرار بود آوریل گذشته (فروردین/ اردیبهشت ۹۹) روی پرده برود اما با شیوع و گسترش کرونا اکران آن یک بار به ماه نوامبر (آبان/ آذر ۹۹) و سپس به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شد.

براساس گزارش‌ منابع آگاه، استودیو فیلمسازی مترو گلدوین مایر (MGM)، کمپانی سازنده فیلم زمانی برای مردن نیست، تاکنون به دلیل تاخیر ایجاد شده در اکران این فیلم بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار ضرر کرده است. در حالی‌که کمپانی‌های دیگر چون پارامونت و سونی در شرایط کرونایی با فروش فیلم‌هایی چون سگ تازی (Greyhound)، سفر به آمریکا (Coming 2 America) و بدون پشیمانی (Without Remorse) به سرویس‌های پخش اینترنتی، ده‌ها میلیون دلار کسب درآمد کرده‌اند.  

سخنگوی کمپانی MGM در گفت‌وگو با ورایتی درباره خبر فروش زمانی برای مردن نیست به سرویس‌های پخش اینترنتی گفت: در مورد شایعات اظهارنظر نمی‌کنیم. این فیلم برای فروش نیست. اکران این فیلم تا آوریل ۲۰۲۱ به تعویق افتاده تا تجربه تماشای آن در سالن سینما برای سینمادوستان حفظ شود.

با وجود این، چند منبع آگاه از استودیوهای رقیب می‌گویند گزینه فروش زمانی برای مردن نیست آشکارا مورد بررسی قرار گرفته است و معتقدند استودیو MGM حاضر بوده این فیلم را با قیمتی بالا معامله کند. گفته می‌شود این استودیو به دنبال دریافت مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار در ازای واگذاری حق پخش این فیلم بود که البته حتی برای دو سرویس دست و دلباز پخش اینترنتی نیز خیلی بالا بود.  

اکران زمانی برای مردن نیست در یک سرویس پخش اینترنتی، چند چالش‌ لجستیک به همراه دارد. ساخت این فیلم بیش از۲۵۰ میلیون دلار هزینه برداشته و MGM برای تامین این بودجه با چند شرکت از جمله شرکت خودروسازی لندرور، شرکت ساعت‌سازی امگا واچز و کمپانی هلندی هینیکن شریک شد. این شرکت‌ها احتمالا در انتظار اکران زمانی برای مردن نیست روی پرده سینما بوده‌اند و ممکن است پخش آن در سرویس‌های پخش اینترنتی فیلم و سریال چندان به مذاقشان خوش نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =