وبینار آمریکاشناسی در واحد اهواز برگزار می‌شود/ ساماندهی تشکل‌های دانشجویی برای چهارمین رزمایش کمک مومنانه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: برای بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، چند سخنرانی به صورت وبینار با حضور چهره‌های برجسته حوزه آمریکا شناسی برای دانشجویان و خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

گودرز شاطری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ۱۳ آبان و هفته وحدت اظهار کرد: براساس تصمیمات شورای فرهنگی دانشگاه قرار بر این شده است که برای بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، چند سخنرانی به صورت وبینار با حضور چهره‌های برجسته حوزه آمریکا شناسی برای دانشجویان و خانواده‌ها برگزار شود.

وی افزود: سروری برای برگزاری این وبینارها در نظرگرفته‌ایم تا با مشکل سرعت اینترنت در حین سخنرانی مواجه نشویم؛ فضاسازی دانشگاه با نصب پوسترهای مرتبط با سالروز مبارزه با استکبار، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و همچنین برگزاری شب شعر دانشجویی توسط کانون شعر و ادبیات، از دیگر اقدامات ما برای بزرگداشت ۱۳ آبان خواهد بود.

شاطری با اشاره به برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته وحدت ادامه داد: برگزاری چند وبینار تخصصی با موضوع وحدت برنامه اصلی ما برای بزرگداشت هفته وحدت خواهد بود که دانشجویان، استادان و کارکنان می‌توانند با مراجعه به لینک‌های در نظرگرفته شده، در این وبینارهای تخصصی شرکت داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز درباره برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این واحد دانشگاهی گفت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه به زودی با مشارکت گروه‌های جهادی واحد اهواز برگزار خواهد شد؛ در مراحل قبلی این رزمایش فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح استان برگزار شد به طوری که بسیاری از واحدهای دانشگاهی از جمله شوشتر، دزفول، اهواز و... با همیاری بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و کانون‌های دانشجویی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز با شناسایی خیرین در سطح استان، اقدامات خوبی از جمله تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند انجام خواهیم داد. به دنبال این هستیم که در این مرحله با ساماندهی تشکل‌ها و بسیج دانشجویی، استفاده بیشتری از ظرفیت گروه‌های دانشجویی برای این امر داشته باشیم. خوشبختانه بسیج دانشجویی علاوه بر رزمایش کمک مومنانه، فعالیت‌های دیگری در حوزه کمک به افراد مستمند انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =