مسابقه «چرا تنفر از آمریکا» به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: مسابقه مجازی «چرا تنفر از آمریکا» به مناسبت ۱۶آذر در واحد زاهدان برگزار می‌شود.

مهدی دولتی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره محورهای فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهارکرد: برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه از جمله اقدامات مهم واحدهای دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان طی چند روز آینده انجام خواهند داد. در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، واحد ایرانشهر و بسیج دانشجویی واحد زاهدان، اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در مناط حاشیه شهر خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه ‌فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان طی چندماه گذشته تعطیل نشده و در حوزه‌های مختلف تداوم داشته است. تمامی فعالیت‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی ریل گذاری شده است و در تلاش هستیم که به بهترین شکل ممکن از فضای مجازی استفاده کنیم. برگزاری چندین کارگاه آموزشی برای خانواده‌ها به صورت وبینار و چندین همایش تخصصی، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های ما در بستر فضای مجازی بوده است.

دولتی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان دانست و ادامه داد: بسیج دانشجویی واحد زاهدان در نظر دارد برای ماه‌های آتی، چندین کرسی آزاد اندیشی را برگزار کند. باتوجه به تاکیدات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی پیشگام خواهند بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان با اشاره به برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای روز دانشجو تصریح کرد: برای ۱۶ آذر در نظرداریم که معاونان و مسئولان واحد زاهدان از خوابگاه‌های دانشجویی بازدید داشته باشند؛ همچنین مسابقه‌ای با عنوان «چرا تنفر از آمریکا» به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.همچنین بنا داریم برنامه‌ای را با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار کنیم که البته هنوز قطعی نشده است.

وی درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود گفت: برنامه‌ای را به صورت لایو از طریق صفحه اینستاگرام دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود برگزار خواهیم کرد. به تمامی معاونان واحدهای استان اعلام کرده‌ایم تمامی خدمات دانشگاه در قالب کلیپ و پوستر به دانشجویان اعلام کنند. کانون‌های فرهنگی و دانشجویی با طراحی پوستری، تمامی امکانات دانشگاه از جمله ظرفیت‌های خدماتی و ورزشی را منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =