ترور دانشمند هسته‌ای حاصل چراغ سبز غرب‌باوران داخلی است

ترور دانشمند هسته‌ای حاصل چراغ سبزهای اصلاح‌طلبان و  غرب باورانی است که قصد داشتند باب مذاکره و ارتباط را در کشور ایجاد کنند. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا؛ گمانه زنی‌هایی مبنی بر آغاز دوباره مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و غرب مطرح شد. در همین ایام بود که ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای توسط دشمنان انقلاب صورت گرفت و موازنه این پازل بازی سیاسی برهم خورد.

محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور بیان کرد: محکومیت اقدامات تروریستی و به شهادت رساندن دانشمندان کشور که از ذخایر علمی و انقلابی هستند نباید در حد بیانیه و نامه باقی بماند.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدام قاطع با مسببان ترور دانشمندان هسته‌ای به ویژه فخری‌زاده انجام شود، گفت: شهادت دانشمندان هسته‌ای باعث می‌شود جایگاه خالی و خدمات آنها به راه و پیشرفت انقلاب ضربه وارد کند؛ در نتیجه باید با عوامل ترور که هدف اصلی‌ دشمنان تضعیف انقلاب است برخورد عملی و جدی صورت گیرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: گرفتن انتقام سخت و برخورد با عاملان ترور فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ممکن است در پهنه جغرافیای تل‌آویو انجام شود.

وی با بیان اینکه انتقام خون شهدای هسته‌ای باید هر چه سریعتر گرفته شود؛ گفت: دستگاه‌های امنیتی و نظامی و مسئولان باید هر چه سریعتر در این خصوص تصمیمات لازم را اخذ کنند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شهدای هسته‌ای، جامعه دانشگاهی، ملت و تمامی آزادی‌خواهان در جهان خواستار گرفتن انتقام سخت از تروریسم‌های دولتی هستند.

به گفته هاشمی؛ اعتقاد ما بر این است که انتقام خون شهید سردار قاسم سلیمانی هنوز گرفته نشده و نباید اجازه دهیم که خون شهدا بی‌نتیجه بماند.

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید کشور یادآور شد: ترور شهید فخری‌زاده حاصل چراغ سبزهای اصلاح طلبان داخلی و  غرب باورانی است که قصد داشتند باب مذاکره و ارتباط را در کشور ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: نشان دادن موضع ضعف دستگاه‌ دیپلماسی به غرب باعث ترور دانشمند کشورمان شد و در حال حاضر جریان اصلاح طلب نگران هستند مبادا ترور شهید فخری‌زاده مانع آغاز دوباره مذاکرات با اروپا و آمریکا شود. 

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا و غرب نباید اتفاق افتد و کشورهای اروپایی باید بدانند که آمریکا به خاطر منافعش حتی این کشورها را نیز در خط مقدم ترور قرار خواهد داد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1082076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =