ترور دانشمندان نشانه قدرت کشور و استیصال دشمنان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده گفت: ترورها نشانه قدرت ما و استیصال دشمنان است. این شهادت نشان می دهد که ما چون سیل در خروشیم و علی‌رغم تمام تحریم‌ها، تهدیدها و ضعف‌ها با قدرت به پیش می‌رویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی خود شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: ترورها نشانه قدرت ما و استیصال دشمنان است. این شهادت نشان می دهد که ما چون سیل در خروشیم و علی‌رغم تمام تحریم‌ها، تهدیدها و ضعف‌ها با قدرت به پیش می‌رویم که صهیونیست های رذل و جبون برای توقف این حرکت دست به چنین کار رذیلانه‌ای زدند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: نقش این شهید در تولید کیت تشخیص کرونا و مدیریت واکسن این بیماری، در کنار دستاوردهای هسته ای برجسته بود و ترور آنجایی است که در صحنه عمل نتوانستند کاری از پیش ببرند.

شهادت دانشمند عزیز محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران و خانواده محترم فخری‌زاده تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1082082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =