آخرین جزئیات از حمله تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه راسک / ۱۱ نفر به شهادت رسیدند

تعداد شهدای حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک سیستان و بلوچستان به ۱۱ نفر رسید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۲ تروریست داعشی در حرم حضرت معصومه(س) + عکس

همچنین اخبار منتشر شده در خصوص درگیری در شهرستان سرباز صحت ندارد.

در همین خصوص علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در ساعت ۱۰ شامگاه چهارشنبه نیروهای گروهک تروریستی جیش الظلم به چند مقرهای نظامی در شهرستانهی چابهار و راسک حمله تروریستی کردند.

وی بیان کرد: طی این حملات، متأسفانه سه نفر از نیروی‌های نظامی شهید شده و تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آمادگی که نیروهای نظامی و انتظامی داشتند با مهاجمان برخورد شده و تعدادی از این مهاجمان کشته و زخمی شدند.

منابع خبری از پایان تیراندازی‌ها در راسک و آغاز عملیات پاکسازی در منطقه خبر داده‌اند.

تروریست‌ها در محاصره کامل هستند/ پنج نیروی مدافع امنیت شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند

سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.

وی افزود: هدف تروریست‌ها بعد از تصرف این مکان‌ها به شهادت رساندن تمامی حافظان امنیت در این مقرها بود که با لطف خدا و رشادت حافظان امنیت اقدام کور این گروهک با شکست صددرصدی مواجه شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: در راسک تعدادی از تروریست‌ها در محاصره کامل هستند و هیچ راهی جز تسلیم یا کشته شدن ندارند، در حمله به مقر نظامی این شهرستان یک تروریست کشته شد.

وی اظهار کرد: در چابهار نیز با مقاومت نیروهای سپاه و جان برکفان امنیت تروریست‌ها با شکست مواجه شدند و پس از ورود به یک ساختمان مسکونی تعدادی را به گروگان گرفتند که با تلاش نیروهای سپاه این افراد در حال آزاد شدن هستند، در این عملیات نیز پنج تروریست کشته و جلیقه های انتحاری که بر تن داشتند منفجر شد.

میراحمدی گفت: در حمله به مقر دریابانی چابهار نیز به لطف خدا، رشادت و آمادگی حافظان امنیت سه تروریست در این مقر کشته و این عملیات هم با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد: در چابهار تعدادی از تروریست‌ها در یک منزل مسکونی رفته که نیروهای سپاه در حال خروج گروگان‌ها هستند که پس از نجات این افراد، تروریست‌ها مجبور به تسلیم یا کشته شدن هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: در این عملیات‌ها پنج نفر از نیروهای سپاه و فراجا به شهادت رسیده و ۱۰ نفر مجروح شدند؛ هم اکنون اوضاع در راسک و چابهار عادی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهار افزایش یافت

در درگیری‌های دیشب با عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم تاکنون ۲ مامور فراجا، ۲ مامور مرزبانی و هفت نیروی سپاه و بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

به نقل از یک منبع آگاه، در این سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، تاکنون ۱۶ نفر از تروریست‌ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به ۱۸ نفر وجود دارد.

هم اکنون از ساعت‌ها قبل، درگیری در راسک به اتمام رسیده و ساختمان دریابانی چابهار نیز در حال پاکسازی بوده؛ اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

پایان عملیات تروریستی چابهار/ ۱۸ تروریست‌ به درک واصل شدند

‌سرهنگ علیرضا دلیری ‌اظهار کرد: در پی حمله تروریستی گروهک ضد انقلاب به تعدادی از مقرهای انتظامی، مرزبانی و نیروهایمان در سپاه پاسداران با اقدامات مدبرانه و تدبیر به موقع، با اقداماتی که از سوی همه دستگاه های متولی از جمله انتظامی، امنیتی و سپاه پاسداران انجام شد این حمله به پایان رسید.

وی ادامه داد: علی رغم این که تروریست‌ها در یکی از مناطق سطح شهر چابهار در یک ساختمان مردم را به گروگان گرفته بودند تروریست‌ها به درک واصل شدند و همه گروگان‌ها در سلامت کامل هستند و عملیات مشترک بین دستگاه های متولی با قاطعیت تمام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =