ترور شهید فخری‌زاده نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و هراس دشمن دارد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: ترور، داستان پرتکرار انقلاب اسلامی در عرصه های اقتدار آفرین و پیش برنده است و اگر امروز دانشمند برجسته ما را به شهادت می رسانند، نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و احساس ترس دشمنان از آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیراست:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تروریست های بین المللی در اوج بحران های اجتماعی و روانی ناشی از کرونا، لحظه‌ای از پیاده‌سازی نقشه‌های خبیثانه خود غافل نیستند و بار دیگر، با ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید عزیز محسن فخری زاده، پنجه بر چهره ایرانیان کشیدند.

ترور، داستان پرتکرار انقلاب اسلامی در عرصه های اقتدار آفرین و پیش برنده است و اگر امروز دانشمند برجسته ما را به شهادت می رسانند، نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و احساس ترس دشمنان از آن است.

دشمنانی که در کمین ایرانیان نشسته اند و تمام امکانات خود را برای توقف ایران بکار بسته اند، گاه با ترور، گاه با جنگ افروزی منطقه ای، گاه با نفوذ سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی و گاه با تزئین خوش نقش و نگار میز مذاکره، مرور تاریخ خونبار ترورها، عبرتی عمیق را فریاد می کشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این حادثه دردناک را به ایرانیان و خانواده معظم شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کند و ضمن تاکید بر مجازات قطعی عاملان جنایت، با درس آموزی از تاریخ، اعلام می دارد راه عبور از گردنه های دشوار و بحران های امروز، اتحاد و همدلی ملی ذیل هدایت رهبری و عدم اعتماد و سازگاری با دشمنان به همراه میدان داری نیروهای جوان، انقلابی و خلاق است که با عملکرد جهادگونه و فعال، پیش دستانه و هوشمندانه، گره های کور کشور را بگشایند و ایرانیان پرافتخار و با کرامت را به شان و منزلتی که حقشان است برسانند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1082090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =