کاپیتان استقلال به مشهد می‌رود/ اولین استفاده از ویدئو چک در لیگ قهرمانان شرق آسیا/ اولین برد چوکا در لیگ یک

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مرزبان: فصل برای سپاهان تازه آغاز می‌شود

علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران با اشاره به دو بازی قبلی سپاهان مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان که با یک امتیاز برای طلایی پوشان همراه شد، گفت: طبیعتا از این نتیایج ناراضی هستیم. چون از دو بازی که می توانستیم 6 امتیاز بگیریم، یک امتیاز بیشتر نگرفتیم.
اما مسئله ای که احساس خوبی به ما می دهد این است که بازیکنان با شرافت زیادی در تمرینات شرکت می کنند و هر روز بیشتر از قبل همدل می شویم و این نوید را می توانیم به هواداران می توانیم بدهیم که تیم شرایط خوبی دارد و انتظارات را برآورده خواهد کرد. با توجه به نگاه خوبی که مسائل تاکتیکی و فوتبال اروپا دارد، به آن سمت در حال حرکت هستیم.
مرزبان ادامه داد: فصل برای ما از فردا شروع می شود، چون چیزی را از دست نداده ایم.به بازیکنان هم این موضوع را گفته ایم و آنها هم خوب می دانند. باید قدم های بزرگی برداریم تا سپاهان را به جایگاه خودش برسانیم.

فاضلی: بازی سختی را پیش رو داریم

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان برود، در مورد این بازی گفت: پیش بینی من این است که مسلما بازی سختی برای هر دو تیم است. به نظرم بازی فردا تقابل تیمی است که بازیکنان خوبی دارد؛ یعنی سپاهان و بازیکنانی که تیم خوبی دارند؛ یعنی نساجی.
او ادامه داد: در هفته گذشته تا جایی که توانستیم روی برنامه های تاکتیکی کار کردیم و آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم بازی خوبی از آب درآید.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که پیش از سفر به اصفهان این مصاحبه را انجام داده، در مورد مصدومان و محرومان و همینطور کرونایی های تیم، بیان کرد: ما هنوز امیرمهدی جانملکی را نداریم. خدا را شکر تست همه بازیکنان تیم منفی بوده و فقط یک عضو کادر فنی مثبت بوده که ایشان  در قرنطینه هستند.
فاضلی سپس در واکنش به این سوال که اعضای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست در قائمشهر مصاحبه های زیادی انجام داده اند، توضیح داد: برگشت به گذشته کار درستی نیست. در مورد این بازی بعدا حرف می زنم.

اولین برد چوکا در لیگ یک

رقابت‌های لیگ یک امروز هفته چهارم خودش را پشت سر گذاشت که در این هفته تیم فوتبال چوکا موفق شد با عبور از سد گل ریحان البرز اولین برد خود در دومی دیدار خانگی خودش را به دست بیاورد.
این دیدار  به قضاوت سعید رحیمی مقدم، کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و بابک قلی‌زاده، داور چهارم: مهدی نورمحمدی در شرایطی در ورزشگاه خانگی چوکا برگزار شد که هادی شکوری در هفته دوم جای خود را به علی لطیفی سپرد و این بازی اولین تجربه خانگی لطیفی به همراه دستیاران خود یعنی علی چینی و نیکبخت واحدی بود.
چوکایی ها که در هفته سوم توانسته بودند تیم مدعی استقلال خوزستان را در اهواز با کسب یک تساوی متوقف کنند در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و گل ریحان را که در این فصل تا به اینجا دور از انتظار ظاهر شده و  تنها دو امتیاز به دست آورده است را با یک گل شکست دادند.

نصرتی: باید به صدر نشینی عادت کنیم

محمد نصرتی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل خیبر خرم آباد گفت: بعد از سه برد پیاپی به لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیدیم و بازیکنانم به خودباوری رسیدند. طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی بازی های خیبر را به دقت رصد کردیم. ما برای بازی های خانگی خود برنامه های زیادی داریم و نمی خواهیم در جم امتیازی از دست بدهیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: توقع از تیم ما بالاست. ما بازیکنان خوب و با انگیزه ای را در اختیار داریم و با پتانسیلی که در اختیار داریم مطمن هستم می توانیم به اهداف مان برسیم. برای کسب برد باید همیشه فرصت طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز داشت. امیدوارم در ادامه بازی ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده ایم با قدرت پشت سر بگذارند.

اولین استفاده از ویدئو چک در لیگ قهرمانان شرق آسیا

در جریان بازی دو تیم اولسان هیوندای و بیجینگ گوان در دقیقه ۱۶ و روی حمله اولسان هیوندای کره جنوبی، توپ با دست کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بیجینگ گوان چین برخورد کرد تا داور اعلام پنالتی کند. البته برای اطمینان بیشتر از این تصمیم، داور در دقیقه ۱۸ از VAR نیز کمک گرفت که علاوه بر تایید پنالتی، مدافع بیجینگ را هم با کارت زرد جریمه کرد. این اولین استفاده از VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) بود.
به این ترتیب اولین گل اولسان توسط جونیور نگرائو، مهاجم برزیلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا مدافع کره‌ای بیجینگ با خطای پنالتی پایه گذار پیروزی نماینده کشورش باشد. نگرائو در دقیقه ۴۲ نیز دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا اولسان راهی نیمه نهایی شود.
پس از آن تیم اولسان هیوندای یک گل دیگر هم زد تا بازی با همین نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد.

کاپیتان استقلال به مشهد می‌رود

وریا غفوری کاپیتان استقلالی ها چند روز پیش و در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد. آسیب دیدگی غفوری باعث بروز شایعات عجیبی در فضای مجازی شد و حتی رسانه ای از غیبت غفوری تا پایان نیم فصل خبر داده بود.
با بروز این شایعات، دکتر سیاهپوش پزشک این تیم  اعلام کرد کاپیتان آبی پوشان مصدوم نیست اما به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز خواهد گشت.
غفوری دیدار با صنعت نفت را از دست داد ولی جانشین او سیداحمد موسوی به خوبی جای خالی او را پر کرد. با این وجود نگرانی ها بابت زمان بازگشت غفوری دوباره نزد هواداران این تیم آغاز شد تا اینکه امروز پزشک آبی پوشان از بازگشت کاپیتان استقلال خبر داد.
با اعلام دکتر سیاهپوش، بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که التهاب موجود در زانوی وریا غفوری کاهش پیدا کرده و از فردا این بازیکن در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و تیم را در سفر به مشهد همراهی خواهد کرد.
شهرخودرو و استقلال روز یکشنبه و در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر، از ساعت 15:45 در مشهد به مصاف هم خواهند رفت. استقلال در رده سوم و شهرخودرو نیز در رده هفتم جدول لیگ برتر حضور دارند.

سعید مهری به تمرینات تراکتور بازگشت

سعید مهری هافبک بومی تیم تراکتور که به دلیل اعتراض به تعویضش از سوی علیرضا منصوریان در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، پس از اخراج سرمربی این تیم به اردوی تی تی ها بازگشت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1083645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =