امیدواری خوش قدم به افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشور، در اردوی تدارکاتی ملی پوشان در دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد شاگردانش در مسابقه های انتخابی مراکش، سهمیه ایران درالمپیک توکیو را افزایش دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد، نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته (کومیته) بانوان در سال جاری، پس از وقفه ۹ ماهه با حضور پنج کاراته‌کا به میزبانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است. در این اردوی ۱۲ روزه، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور حضور دارند و تمرین های خود را با شور و نشاط زیر نظر سمانه خوش قدم، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان پیگیری می‌کنند. زهرا کریمی و مریم طوسی نیز به عنوان حریفان تمرینی در اردو حضور دارند.

خوش قدم در حاشیه برگزاری تمرین های فشرده شاگردانش در سالن حافظ، گفت: با توجه به پاندمی کرونا ویروس و همچنین وقفه ۹ ماهه در برگزاری اردوها، مکان اردوی تدارکاتی ملی پوشان از اهمیت زیادی برخوردار بود که خوشبختانه با مساعدت دکتر امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران این مرکز، شرایط بسیار خوبی برای ما فراهم شده است.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه تمرین های شاگردانش پس از انجام تست PCR آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حمیده عباسعلی سهمیه المپیک توکیو را به دست آورده است و سارا بهمنیار و رزیتا علیپور نیز شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند.

خوش قدم اضافه کرد: بهمنیار و علیپور، فروردین سال آینده برای کسب سهمیه در مراکش به روی تاتامی می روند و امید زیادی برای افزایش سهمیه ایران در المپیک توکیو داریم.
اشرف امینی نایب رییس فدراسیون کاراته نیز که در اردو حضور دارد، از مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برای تعامل با این فدراسیون و میزبانی شایسته از تیم ملی کاراته بانوان قدردانی کرد.
او با بیان اینکه تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه ورزش ملی کمک می‎کنند، افزود: با توجه به امکانات مناسب ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، امیدواریم لیگ برتر کاراته بانوان کشور نیز به میزبانی این دانشگاه برگزار شود.

این نخستین اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی در دانشگاه آزاد اسلامی است. همچنین با توجه به تفاهم نامه های منعقده شده بین مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه با فدراسیون های مختلف، قرار است اردوی تدارکاتی سایر تیم های ملی نیز برای حضور در المپیک توکیو به میزبانی این دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =